سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دوره مداحی

حوزه/ دوره جامع مداحی و مرثیه‌سرایی ویژه پسران ۹ تا ۱۷ سال به همت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس قم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث دوره «آموزش جامع مداحی و مرثیه سرایی» را ویژه کودکان و نوجوانان پسر ۹ تا ۱۷ سال به صورت مجازی برگزار می‌کند.

در این دوره آموزشی کودکان و نوجوانان پسر در رشته های نوحه خوانی، مناجات، روضه خوانی، ردیف های آوازی و ادبیات شعری نکات آموزشی را فرا می گیرند.

کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این دوره در کنار آموزش و فراگیری مباحث مرتبط با مداحی و مرثیه سرایی با آداب عزاداری و نکات مرتبط با گزینش منابع اصیل دینی برای عزاداری آشنا می شوند و همچنین انحرافات موجود در برخی از مجالس عزاداری برای آنان تبیین می‌شود.

تهذیب و خودسازی معنوی و آموزش نکات اخلاقی و خود سازی معنوی به قرآن آموزان از دیگر نکاتی است که در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره آموزشی مجازی می توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث و لینک https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=۵m مراجعه کنند و یا از طریق‌ ارسال‌ پیام در ایتا به‌ شناسه Quranharam@ سوالات خود را با کارشناسان مرکز در میان بگذارند.

همچنین علاقه مندان در سراسر کشور بدون محدودیت می توانند در این دوره ثبت نام کنند و همچنین و فراگیران علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۱ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

علاقه مندان به برنامه های قرآنی و معارفی برای اطلاع از برنامه های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها می توانند در کانال مرکز قرآن و حدیثqhkarimeh@ در بستر ایتا عضو شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    با عرض سلام واحترام امید است این مرکز قرآن وحدیث در حوزه تفسیر عمومی و تخصصی قرآن نیز کمر همت ببندد. یا علی