سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
بادرود

حوزه/ امام جمعه بادرود گفت: روز ۲۲ بهمن امسال، روز نشان دادن عمق ریشه دواندن انقلاب اسلامی و نظام و ولایت در وجود مردم ایثارگر بود که این انقلاب ماندنی است و به فضل الهی به دست آقا امام زمان سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی امام حسین(ع)، اظهار داشت: شجاعت، غیرت، بخشش از مهمترین ویژگی‌های سیدالشهدا است.

امام جمعه بادرود، عدم تحمل ذلت را از دیگر ویژگی‌های امام حسبن (ع) عنوان کرد و افزود: وقتی از آن حضرت خواستند حکم یزید و پسر زیاد را بپذیرد، حضرت فرمودند، هرگز من دست ذلت به شما نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) نپذیرفتن ظلم را در اسلام نهادینه کردند، گفت: همه کسانی که تن به ذلت نمی‌دهند، به آن حضرت اقتدا می‌کنند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کردد: شجاعتی که در روز عاشورا از امام حسین(ع) بروز کرد، تاکنون از هیچ‌کس سر نزده است.

امام جمعه بادرود، در ادامه ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با بیان اینکه این حضور جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی بخشید، خاطرنشان کرد: حقا و انصافاً ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی شایسته بهترین‌ها هستند.

وی، به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند، به ملت ایران تعظیم می‌کنم، این در حالی بود که ملت بزرگوار ایران اسلامی در پاسخ به اهانت‌های دشمن در فتنه اخیر به خیابان‌ها آمدند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های شهدا و امام شهدا و ارزش‌های مکتبی انقلاب اسلامی، برای ۳۳ سال رهبری حکیمانه و پیامبر گونه و هوشمندانه مقام معظم رهبری اظهار تعظیم کنند.

وی افزود: ۲۲ بهمن امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یک فرصت طلایی و ناب برای نشان دادن مقبولیت مردمی و مشروعیت صددرصد اسلامی به تمام جهان بود، به گونه‌ای که جهانیان در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آوردند.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن امسال، روز نشان دادن عمق ریشه دواندن انقلاب اسلامی و نظام و ولایت در وجود مردم ایثارگر بود که این انقلاب ماندنی است و به فضل الهی به دست آقا امام زمان سپرده خواهد شد.

وی ضمن اشاره به جنایات و سوء قصدهای جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر، به دلایل محکومیت وی اشاره کرد گفت: وظیفه خود می‌دانم به نیابت از خانواده‌های معزز و معظم شهدای حسینیه شیراز و از طرف آحاد مردم ایران اسلامی، از قاطعیت دستگاه قضا در صدور حکم اعدام این جنایتکار تقدیر و تشکر نمایم.

وی تصریح کرد: بمب‌گذاری در حسینیه شهدای شیراز که منجر به‌ شهادت‌ ۱۴ تن و مجروحیت ۳۰۰ تن شد، انفجار در کفش‌داری حرم مطهر امام خمینی(ره)، آتش‌سوزی در هتل جهان تهران در هنگام ساخت، بمب‌گذاری در حوزه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی (ره)، انفجار دکل صدا و سیمای فارس، انفجار بمب صوتی در شهرستان آبدانان استان ایلام، آتش‌سوزی در پالایشگاه نفتی شهرستان شاهرود، افشای اطلاعات، برنامه‌ریزی جهت بمب‌گذاری در مصلای رشت، برنامه‌ریزی برای ترور استاندار وقت گیلان، برنامه‌ریزی و طراحی برای انفجار لوله‌های انتقال نفت بندر گناوه، برنامه‌ریزی برای بمب‌گذاری در نمایشگاه کتاب تهران، قصد انجام عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی با مواد شیمیایی و برنامه‌ریزی برای سرقت صرافی و بانک‌ها جهت ایجاد رعب و وحشت در جامعه از مهمترین جنایت‌های سرکرده گروه تروریستی تندر بود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha