سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی، امام جمعه صیدون

حوزه / یکی از ائمه جمعه خوزستان گفت: هرکسی سوار بر کشتی ولایت و اهل بیت(ع) شد، نجات پیدا می‌کند و هرکسی که سوار نباشد غرق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی امام جمعه شهرستان صیدون استان خوزستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای، اظهار داشت: در ماه شعبان انسان بیشتر می‌تواند تقوای الهی را کسب کند.

وی با اشاره به فضایل ماه شعبان، یادآور شد: ماه شعبان، ماه بارش رحمت الهی و ماه انتظار ظهور امام زمان(عج) است، صدقه دادن، روزه گرفتن و از همه مهم‌تر ذکر صلوات از اعمال این ماه می‌باشد.

امام جمعه شهرستان صیدون استان خوزستان، عنوان کرد: هرکسی سوار بر کشتی ولایت و اهل بیت(ع) شد، نجات پیدا می‌کند و هرکسی که سوار نباشد غرق خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به نامگذاری سوم شعبان به روز پاسدار، افزود: پاسداران باید به این روز افتخار کنند و راه پاسداری را در این خصوص حفظ کنند، این لباس بر تن با تأسی از پاسدار دین مبین اسلام حضرت سیدالشهدا(ع) می‌باشد.

وی اظهار کرد: حضرت سیدالشهدا(ع) با امر به معروف و نهی از منکر هم با عمل به این فریضه الهی و هم احیای سنت و سیره پیامبراکرم(ص)، از دین مبین اسلام پاسداری کردند.

امام جمعه شهرستان صیدون استان خوزستان افزود: در این عصر، برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از کشور و ملت ایران، نیاز مبرم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد.

حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر نقطه که نیاز به حضور باشد، هم در داخل کشور و هم در جبهه‌های مقاومت و کشورهای مظلوم، حضور به موقع و قابل توجهی داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به پنجم شعبان، سالروز ولادت امام زین العابدین(ع) و روز صحیفه سجادیه، ادامه داد: این صحیفه بسیار کتاب مبارکی است و سخن و عمل مجموعه‌ای از دعا درباره هر موضوعی که انسان بیدار و مسلمان باید داشته باشد، مطرح شده است.

امام جمعه شهرستان صیدون استان خوزستان، با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، سیاست امروز دشمن یأس آفرینی است و نکته مقابل و مهم امیدآفرینی می‌باشد، نظام مقدس اسلامی ۴۴ سال با امید رو به پیشرفت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha