چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
احداث بزرگترین کتابخانه روستایی کشور

حوزه/ به همت خیّرین عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور ظهر امروز در روستای خلیفه‌ای با حضور فرماندار دشتستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عملیات اجرایی بزرگترین کتابخانه روستایی کشور با حضور احمد بنافی فرماندار دشتستان، افروغ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راهب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در روستای خلیفه‌ای دشتستان شروع شد.

احمد بنافی فرماندار دشتستان در این آیین، اظهار داشت: امروز دشمن با هویت زدایی و جنگ ادراکی برای از بین بردن تمدن ایران اسلامی اقدام کرده است.

وی افزود: هویت زدایی از جوانان، از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران است.

بنافی در ادامه ضمن تشریح تاریخ و جایگاه دشتستان، هویت فرهنگی و تاریخ دشتستان را دارای تمدن بیش از ۶ هزار سال دانست و ادامه داد: نام و آوازه دشتستان بر تارک تاریخ و هویّت ایران می‌درخشد.

فرماندار دشتستان در ادامه با قدردانی از خیرین و کمک آنها در آبادانی روستاها، یادآور شد: فرد سخاوتمند به دیگری کمک می‌کند در حالی که خود نیازمند است، که روستای خلیفه‌ای به عنوان روستای شاخص از حیث وجود این چنین افراد سخاوتمندی در دشتستان و حتی استان می‌باشد.

وی ادامه داد: در روستای خلیفه‌ای، سخاوت، همدلی و کمک به همدیگر موج می‌زند که همین امر موجب شد این روستا در جایگاه و تراز یک روستای مدرن قرار بگیرد.

گفتنی است بزرگترین کتابخانه روستایی کشور در روستای خلیفه‌ای دشتستان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین این روستا ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha