دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر / دیدار امام جمعه همدان با جانبازان 70 درصد

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت استمرار و حفظ میراث گرانقدر شهیدان و جانبازان، گفت: صندلی امروز مدیران، محصول خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) به نمایندگی از مقام معظم رهبری با حضور در منزل سه نفر از جانبازان بالای ۷۰ درصد، اسماعیل احمدی، حسن شهمرادی و ناصر ورمزیار، از ایثارگری و مجاهدت‌های آنها تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه همدان در این دیدارها با تأکید بر لزوم توجه به تحقق جهاد تبیین در جامعه، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه و کشور، درک و پیگیری پیام شهیدان است و باید بدانیم که ادامه وفاداری ملت به راه نورانی و پرطراوت شهیدان و ایثارگران و جانبازان، زمینه‌ساز استمرار شکست توطئه‌های سلطه‌گران خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیازمند شنیدن پیام شهدا و جانبازان و شناخت اهدافشان و پیگیری راه سعادت‌بخش آنان هستیم، گفت: امروز لازم است تا نسل جوان با این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها آشنا شوند و بدانند که دشمنان این مرز و بوم چه جنایت‌هایی را در حق جوانان این کشور مرتکب شده‌اند.

صندلی امروز مدیران، محصول خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تجلیل از همراهی و صبر و سرافرازی خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، یادآور شد: در حالی غرب امروز خود را مدعی و طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کند که عوامل ترورهای خونین ملت ایران و جنایات در هشت سال دفاع مقدس را در آغوش خود می‌گیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود آنکه خود قربانی تروریسم و نقض حقوق بشر است، اما توسط این جنایتکاران به اینگونه اقدامات متهم می‌شود و این واقعیات و جانبازان عزیز، ملاک خوبی برای سنجش ادعاهای غربی‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تأکید بر اهمیت استمرار و حفظ میراث گرانقدر شهیدان و جانبازان، خاطرنشان کرد: صندلی امروز مدیران، محصول خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است.

وی با اشاره به اینکه به معنای واقعی کلمه مسئولان باید به مردم خدمت کنند، گفت: شرعا همه مسئولان موظف به خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم هستند.

گفتنی است در این دیدارها حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان، سردار فرجی مشاور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان و مجید صفدریان مدیر کل بنیاد شهید همدان، امام جمعه همدان را همراهی می‌کردند.

صندلی امروز مدیران، محصول خون شهدا و ایثارگری‌های جانبازان است

از نکات جالب در این دیدارهای صمیمی، شوخی‌ نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان با جانبازان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha