سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار امام جمعه دیر با جانبازان

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: برای جانبازان باعث افتخار است که به حضرت عباس(ع) که جانباز دشت کربلا است و همچنین مقام معظم رهبری که جانباز انقلاب هستند، تأسی کرده‌اید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امروز به مناسبت روز جانباز با سه تن از جانبازان دفاع مقدس شهرستان دیّر دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه دیّر در این دیدارها اظهار داشت: امروز به نمایندگی از مقام معظم رهبری در منزل شما بزرگواران حاضر شده‌ایم تا سلام و محبت ایشان را به شما جانبازان ابلاغ کنیم.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران در دوران هشت ساله دفاع مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کردند و امروز نیز در خط ولایت حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برای جانبازان باعث افتخار است که به حضرت عباس(ع) که جانباز دشت کربلا است و همچنین مقام معظم رهبری که جانباز انقلاب هستند، تأسی کرده‌اید.

وی تأکید کرد: امیدواریم جانبازان همچنان در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس استوار باشند و ما نیز باید تلاش کنیم تا قدردان این ایثارگری‌ها باشیم.

گفتنی است حجت الاسلام حسینی امام جمعه دیّر به نمایندگی از مقام معظم رهبری همراه با تعدادی از مسئولین در منزل خضر فخرایی، حسین وفاخواه و حسین حسن زاده از جانبازان شهر دیّر حاضر شد.

انتهای پبام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha