سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شیخ سهیل اسعد - دانش آموخته المصطفی

حوزه/ در فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای ما از ساختارهای کامل برای فعالیت فرهنگی برخوردار نیستیم. در بحث جهاد تبیین با پراکندگی فراوانی در فعالیت‌ها روبرو هستیم و این مسئله به کار ما ضربه وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سهیل اسعد دانش آموخته جامعة المصطفی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی شیخ طوسی که امروز در قم برگزار شد، جهاد تبیین و فعالیت فرهنگی را برای دانش آموختگان المصطفی از اولویت دوچندانی برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود اشاره نمودند، برای پیمودن راه موفقیت برداشتن سه گام تشخیص هدف، انتخاب مسیر و مجاهدت برای تحقق این هدف ضروری است.

این فعال رسانه ای در ادامه فهم درست از جهاد تبیین را ضروری دانست و ابراز داشت: این مهم به مقدماتی نیاز دارد که کمتر پرداخته شده و یکی از این مقدمات ایمان و هجرت است. ما در مقدمه سازی جهاد تبیین که زمان مستعدسازی است، دچار افراط و تفریط هستیم.

وی ادامه داد:‌ مسئله بعدی ایجاد ساختار مناسب برای جهاد تبیین است. در فضای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای ما از ساختارهای کامل برای فعالیت فرهنگی برخوردار نیستیم. در بحث جهاد تبیین با پراکندگی فراوانی در فعالیت‌ها روبرو هستیم و این مسئله به کار ما ضربه وارد می‌کند.

دانش آموخته المصطفی در ادامه به بیان چند روایت در اهمیت جهاد تبیین پرداخت و برای طلاب جامعةالمصطفی در این مسیر آرزوی توفیق نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha