چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1074290
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
رییسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد.

سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در دو روز انجام شد و طی آن حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اقشار مختلف دیدار و از بخش مختلف صنعتی بازدید کرد.

برنامه های رئیس جمهور در روز اول افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی در کنگان، بازدید از پروژه ال ان جی در پارس جنوبی، سخنرانی در میدان رئیسعلی دلواری شهر بوشهر، جلسه طلایه داران پیشرفت (فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران)، جشن ازدواج آسان با حضور ۳۰۰ زوج هم استانی در حسینه عاشقان ثارالله و جلسه با فعالان فرهنگی و اجتماعی بود.

در روز دوم نیز بازدید از دستاوردهای شرکت کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر، افتتاح آبشیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی مپنا بوشهر، افتتاح پروژه نهضت مسکن در خورموج، سخنرانی در ورزشگاه تختی خورموج، دیدار با مردم دشتستان، دیدار با روحانیون، جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در استانداری و نشست خبری پایان سفر در استانداری از برنامه‌های رئیس جمهور در روز دوم بود.

برخی از وزرا در این سفر رئیس جمهور را همراهی کرده و در مناطق مختلف استان به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha