یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1074760
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
اختتامیه دوره های نقد وهابیت طلاب و خطبای شهرستان شوش

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان گفت: امروز دشمن متوجه رشد کمّی و کیفی شیعه شده است؛ رشدی که از برکات انقلاب اسلامی می باشد از این رو با برنامه ریزی های مختلف به مقابله با این رشد آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام محمد دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان امروز در مراسم اختتامیه دوره های نقد وهابیت طلاب و خطبای این شهرستان بیان کرد: امروز دشمن متوجه رشد کمی و کیفی شیعه شده است، رشدی که از برکات انقلاب اسلامی می باشد از این رو با برنامه ریزی های مختلف به مقابله با این رشد آمده است.

وی افزود: بر اساس روایات، شیطان برای فریب هر فرد و گروهی، راه و خدعه ای جداگانه در نظر گرفته است، برخی را گرفتار در بی خدایی کرده و از برخی نبوت، امامت و یا علما را گرفته است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان گفت: سؤال این است که در مقابل این دشمنی ها چه باید کنیم؟

حجت الاسلام دبیری فرد با استناد به ارجاع سوال کنندگان در موضوعات مختلف از سوی امام صادق(ع) به شاگردان در تخصص های مختلف بیان کرد: امروز باید طلاب به یک تخصص مسلح شوند تا بتوانن نیاز جامعه را به خوبی پاسخ دهند.

وی افزود: انتظار از حوزه علمیه این است که در موضوعات مختلف صاحب نظران و مبلغانی داشته باشد که بتوانند سؤالات به روز مردم را پاسخ بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha