شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین

حوزه/ آیت الله شیخ عیسی قاسم، درخواست رژیم بحرین از صهیونیست ها برای توسعه برنامه های درسی زبان عربی و برنامه های درسی اسلامی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله شیخ عیسی قاسم،در خواست رژیم بحرین از صهیونیست ها برای توسعه برنامه های درسی زبان عربی و برنامه های درسی اسلامی را به شدت محکوم کرد.

ایشان در توییتی در صفحه توییتر خود پرسید: آیا واقعاً ما ناتوان شده‌ایم و نمی‌توانیم در میان عرب‌ها کسی را پیدا کنیم که به ما در توسعه برنامه‌های درسی زبان‌مان کمک کند و در میان مسلمانان بتوانیم او را در توسعه برنامه‌های درسی اسلامی خود مشارکت دهیم؟

آیت الله قاسم خطاب به رژیم بحرین که روابط خود را با صهیونیست ها عادی کرده است، پرسید: آیا اسرائیل داناترین و وفادارترین به زبان و دین ما شده است؟ فقط خودتان را مسخره می کنید."

شایان ذکر است که رنا بنت عیسی بن دعیج آل خلیفه، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بحرین، چند روز پیش با رونالد لادور، رئیس کنگره جهانی یهودیان، درباره راه‌های ارتقای همکاری‌ها در زمینه آموزش و پرورش و توسعه برنامه های درسی به زبان عربی، در چارچوب توافقات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، از جمله مسائل مربوط به "تسامح دینی" گفت‌وگو کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha