چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام فصیح نیا

حوزه/ امام جمعه نقده گفت: مهمترین روش بزرگداشت شهدا، توجه به مسیر و اهداف شهداست و آن چه که شهیدان بدان عامل بودند را باید دنبال کنیم و نباید صرفا به بیان خاطرات و اقوال آن‌ها بسنده کرده، اما خلاف شهدا عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه نقده که در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن در فضای مجازی جوانان ما را مورد هجمه و حمله قرار دارده و لذا باید مراقب باشیم جوانان تحت تأثیر این حملات به انحرافات اعتقادی کشیده نشوند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت یاد شهدا، گفت: وظیفه بنیاد شهید، احیای فرهنگ شهادت، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجلیل از خانواده این بزرگواران است و از مسئولین بنیاد شهید می‌خواهم به برخی خانواده شهدا که در مناطق روستایی و یا مناطق محروم هستند توجه بیشتری کند.

امام جمعه نقده خاطرنشان کرد: مهمترین روش بزرگداشت شهدا، توجه به مسیر و اهداف شهداست و آن چه که شهیدان بدان عامل بودند را باید دنبال کنیم و نباید صرفا به بیان خاطرات و اقوال آن‌ها بسنده کرده، اما خلاف شهدا عمل کنیم.

وی دفاع و حمایت از ولایت فقیه را مهم‌ترین خواسته شهدا عنوان کرد و یادآور شد: یکی از دغدغه‌های شهدا، حمایت از ولایت فقیه بود و اگر به این دغدغه توجه می‌شد امروز شاهد بسیاری از مشکلات موجود نبودیم، اینکه مسئولی تحکم کند که باید حرف من باشد و گرنه با شما برخورد می‌کنم، این در مسیر شهدا نیست.

حجت الاسلام فصیح‌نیا، با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، بر اهمیت توجه به مساجد تأکید کرد و گفت: بر مبنای گام دوم انقلاب، خودسازی و تمدن سازی باید در قالب مساجد تحقق یابد و زمانی دولت اسلامی به معنای واقعی تحقق می‌یابد که به مساجد اهمیت داده شود.

وی در ادامه با اشاره به مسمومیت دانش آموزان در مدارس، آنرا در ادامه اغتشاشات و توطئه‌های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، باید با اشد مجازات با عاملان مسمومیت دانش آموزان برخورد شود.

امام جمعه نقده اظهار کرد: این یک جنایت بزرگ است و از مسئولین انتظامی انتظار می‌رود با مباشران و عاملان این جنایت با قاطعیت برخورد کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha