چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست اعضای ستاد نماز جمعه بخش چاروسا

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ائمه جمعه دغدغه مند مشکلات مردم هستند و در برابر این مشکلات با هیچ دولت یا جریان سیاسی معامله نخواهند کرد و اگر جایی مسئولی در برابر انقلاب و مشکلات مردم کوتاهی انجام دهد صادقانه به مردم واقعیت ها را می گوییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، نشست اعضای ستاد نماز جمعه بخش چاروسا صبح امروز با حضور حجت الاسلام عبدالرحمان عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، مسئولان مرتبط و فعالان و مربیان ترویج فرهنگ نماز در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از اعضای ستاد نماز جمعه بخش چاروسا عنوان کرد: عملکرد نماز جمعه بخش چاروسا در ده سال گذشته با تلاش و پیگیری و مطالبه گری امام جمعه این شهر حجت الاسلام صلواتی نسبت به رفع مشکلات بخش چاروسا قابل تقدیر است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شهر قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی ولایتمدار دیندار و مومن بوده که همواره در سنگر نماز جمعه حضور پرشور و باشکوه و با صلابت دارند.

وی تصریح کرد: عملکرد صلواتی در این بخش در موضوعات مختلف از جمله در موضوع فرهنگی، ساخت سازهای پروژه های فرهنگی و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های حجت الاسلام صلواتی در قلعه رئیسی بود که امیدواریم این روند و تلاش و همکاری اعضای ستاد نماز جمعه با امام جمعه جدید هم ادامه داشته باشد.

عبودی یادآور شد: صلواتی یکی از ائمه جمعه موفق در سطح استان است و در بسیاری مواقع آنقدر دغدغه منطقه چاروسا را داشت که از دیگر ائمه جمعه درخواست وقت می کرد تا بیشتر بتواند مشکلات منطقه محروم چاروسا را بیان کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه ائمه جمعه برای رفع مشکلات مردم ذره ای با کسی معامله نکرده و کوتاه نمی آیند تاکید کرد: کاش فایل صوتی ائمه جمعه استان در بسیاری از جلسات محرمانه با مدیران کل به بیرون درج می شد تا مشاهده می شد که ائمه جمعه چه مقدار دغدغه مشکلات مردم را دارند.

وی گفت: ائمه جمعه دغدغه مردم و مشکلات آنها را دارند و در برابر این مشکلات با هیچ دولت یا جریان سیاسی معامله نخواهند کرد و اگر جایی مسئولی در برابر انقلاب و مشکلات مردم کوتاهی انجام دهد صادقانه به مردم واقعیت ها را می گوییم.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه پیشین این شهر گفت: مردم رضایتمندی خوبی از ایشان داشتند و نماز جمعه قلعه رئیسی یکی از پرشورترین نماز جمعه‌های استان به شمار می‌رود که انشاالله در آینده نیز همین گونه خواهد بود.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی هم در این نشست با تقدیر از کسانی که در مدت ده ساله در شهر قلعه رئیسی با امام جمعه همکاری کردند گفت: خیلی از جمعه ها می توانستید در کنار خانواده هایتان باشید اما وقت خود را در اختیار نماز جمعه می گذاشتید و این قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شما زمینه حضور دیگران برای شرکت در نماز جمعه را فراهم می کردید عنوان کرد: ضمن تقدیر از زحمات همه شما در ده سالی که گذشت و در ده سالی که فراز و نشیب زیادی داشت امیدوارم همکاری و همین تلاش را حتی بیشتر از گذشته با امام جمعه جدید داشته باشید و تلاش کنید تا نماز جمعه باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

امام جمعه سابق قلعه رئیسی بیان کرد: مردم این منطقه مردمی ولایتمدار هستند و هیچ گاه نگذاشتند این سنگر کم رنگ شود و قرارگاه نماز جمعه را باشکوه برگزار کردند و قطعا با سراغی که از مردم ولایتمدار این بخش دارم، باشکوه تر از همیشه در نماز جمعه شرکت خواهند کرد و اعضای ستاد نماز جمعه تلاش کنند تا مصلای نماز جمعه از نماز گذاران تکمیل شود.

صلواتی با بیان اینکه کارهای خوبی به خصوص در زمینه زیرساخت های فرهنگی که یکی از آنها مصلای سطح شهر است انجام گرفت تصریح کرد: شاید در ده سال گذشته بیشتر تلاش ما در زمینه زیرساختهای فرهنگی بود که امام جمعه جدید قطعا درگیر آنها نخواهد بود که ساخت مصلای و مسجد جامع شهر دو مکان بسیار مناسب برای اجرا برنامه های فرهنگی است که این هم از خدمات نظام و انقلاب است و مردم و روحانیت هم پای کار هستند که امیدواریم با تلاش بیش از پیش از همه این ظرفیت ها امام جمعه جدید استفاده کند.

حجت الاسلام صلواتی در این نشست با تقدیر از اعضای شورای اداری چاروسا و مدیران سابق تمامی ادارات عنوان کرد: خدمت به نماز جمعه خدمت به دین و تقواست و نماز جمعه مایع شرف و آبرو برای مدیران است که به نماز جمعه خدمت کنند و تلاش کنید تا قلب فرهنگی شهر گسترش یابد.

وی با تقدیر از حجج اسلام پناهی و عبودی، مدیران سابق و حال شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان از اعضای ستاد نماز جمعه حلالیت طلبید.

گفتنی است، پس از انتصاب حجت الاسلام اسماعیل صلواتی به عنوان امام جمعه بهمئی حجت الاسلام علی حیدر خواه به عنوان امام جمعه جدید قلعه رئیسی منصوب شد که روز جمعه تودیع و معارفه امامان جمعه سابق و جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha