دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1076844
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
ماموستا خدایی

حوزه/امام جمعه شهرستان بانه گفت: رمضان، ماه بخشش و توبه برای همه ماست و خوشا به حال کسانی که از این ماه عزیز و بزرگ نهایت بهره را می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: مسلمان واقعی کسی است که همواره به یاد برادر دینی خود باشد.

امام جمعه شهرستان بانه، گفت: اکنون در آستانه ۲ عید مهم قرار داریم، یکی عید نوروز و دیگری ماه مبارک رمضان، لذا نباید اجازه دهیم که برادر دینی ما به خاطر مشکلات اقتصادی، شیرینی و حلاوت این اعیاد به کامش تلخ شود.

وی افزود: کسانی که از قدرت و تمکن مالی برخوردار هستند باید با انفاق و صدقه نه تنها وظیفه انسانی و دینی خود را انجام دهند، بلکه نباید اجازه دهند جامعه درگیر اینگونه مسائل معیشتی شود.

امام جمعه شهرستان بانه تأکید کرد: رمضان، ماه بخشش و توبه برای همه ماست و خوشا به حال کسانی که از این ماه عزیز و بزرگ نهایت بهره را می‌برند.

وی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان درهای توبه بر روی همه ما باز است، بنابراین نباید اجازه دهیم این فرصت استثنایی به راحتی از دست برود.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: رمضان ماه تذکر، عبرت و درس خداشناسی برای انسان است، لذا هر لحظه و هر ساعت این ماه می‌تواند برای مسلمانان یک سرمایه معنوی کلان باشد، پس شایسته است که هر ثانیه این ماه عزیز را قدر بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha