یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به توافق ایران و عربستان، اظهار داشت: این رویداد یک موفقیت مهم برای نظام اسلامی و پیروزی بزرگ سیاسی برای دولت سیزدهم است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کار تاکنون بر ارتباط با همسایگان به ویژه کشورهای اسلامی تاکید داشته، افزود: ایران اسلامی نیز از بدو انقلاب بر وحدت جهان اسلام تاکید داشته است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به عملیاتی شدن این توافق، عنوان کرد: این توافق همین الان هم توانسته تغییرات گسترده ای در جهان اسلام و منطقه و بین الملل ایجاد کند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: این توافق درحالی امکان شده که ایران اسلامی از خطوط قرمز و اصول خود و مصالح جهان اسلام کوتاه نیامده و این توافق بزرگترین شکست برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه رمضان، ادامه داد: متاسفانه این روزها شاهد گسترش کشف حجاب در جامعه هستیم که با توجه به در پیش بودن عید نوروز انتظار است خانواده ها با مراعات دستورات خدا، دیگران را نیز به این امر تشویق کنند.

امام جمعه دیّر عنوان کرد: مسئولان در کنار فراهم کردن امنیت و امکانات برای مسافران باید در زمینه رعایت شئونات اسلامی نیز تدبیری بیاندیشند و مسافران نوروزی هم ارزش ها را مراعات کنند.

وی افزود: مردم و دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی و سپاه و بسیج متقابلاً پشتیبان یکدیگر باشند و مومنینی که امر به معروف می کنند البته با زبان خوش توسط این دستگاه ها حمایت شوند تا شهرستان مذهبی ما مذهبی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha