دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فاضلیان

حوزه / امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه توافق ایران و عربستان تأکیدی بر موفقیت دولت در عرصه سیاست خارجی است، گفت: این توافق ارتباط با کشورهای همسایه همچون امارات و قطر را در وضعیت مطلوبی قرار داده و لذا شاهد ناامیدی دشمنان پس از این مهم هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: قبل از ورود به این ماه، باید حق‌الناس و حق‌الله را ادا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان، روزه‌داری، برپایی نماز جماعت و رونق مساجد و برگزار مراسم‌های تفسیر قرآن را باید جدی بگیریم، گفت: این ماه فرصت خوبی است که نماز صبح را در مساجد با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه نباید از فرصت ماه مبارک رمضان و بندگی خدا غافل شویم، یادآور شد: گاهی از موارد متأسفانه غفلت انسان باعث می‌شود که فرصت مناسب این ماه را به خوبی درک نکنیم و بدون توجه به برکات آن، از کنارش عبور کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی، شبانه روز در حال دسیسه چینی علیه نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمنان هرچه در توان داشتند به میدان آوردند و در جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی با نقشه‌هایی در عرصه اقتصاد و فرهنگ، به دنبال ضربه زدن به ملت و انقلاب اسلامی هستند، اما هر بار شکست خورده‌اند.

حجت الاسلام فاضلیان، با اشاره به توافق ایران و عربستان، یادآور شد: این توافق ارتباط با کشورهای همسایه همچون امارات و قطر را در وضعیت مطلوبی قرار داده و لذا شاهد ناامیدی دشمنان پس از این مهم هستیم.

وی افزود: این توافق تأکیدی بر موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی است.

امام جمعه موقت همدان، با تأکید بر اینکه در عرصه سیاست داخلی نیز باید نسبت به معیشت مردم و مقابله با تورم حساس بود، خاطرنشان کرد: لازم است تا دولتمردان وضعیت بازار و نرخ‌ کالاها را به صورت دقیق مدیریت کنند تا شاهد عبور از توطئه‌های دشمن خصوصا در عرصه اقتصاد باشیم.

وی با بیان اینکه در تمامی صحنه‌ها مردم به خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند، گفت: حق مردم ایران است که در رفاه، آسایش و آرامش باشند، بنابراین لازم است تا مشکلات اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان هر چه زودتر حل شود.

حجت الاسلام فاضلیان خواستار برخورد جدی با مخلان بازار و مدیران ناکارآمد شد و خاطرنشان کرد: امروز نیازمند حضور مدیران انقلابی، جهادی و لایقی هستیم که کشور را به سرمنزل مقصود برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha