دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد حاجی‌زاده

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه باید مظلومیت شهدای غیرایرانی را به تصویر بکشیم، عنوان کرد: باتوجه به حجم بالای آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز تمام توان خود را در حوزه آموزش و پرورش بکار گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد حاجی‌زاده در جلسه کنگره شهدای غیر ایرانی انقلاب اسلامی، با اشاره به تجربه برگزاری بزرگداشت کنگره شهدا در قم، اظهار کرد: خوشبختانه کنگره شهدای استان قم یکی از بهترین کنگره‌های برگزار شده در سطح کشور بوده است.

وی با بیان اینکه باید ریل‌گذاری‌های لازم و تمام بایدها و نبایدها در برگزاری کنگره‌های شهدا انجام شود، مطرح کرد: باتوجه به اینکه سازمان مهاجرین به‌تازگی شکل‌گرفته است و می‌خواهد اولین تجربه خود در این حوزه را داشته باشد، باید قم را به‌عنوان پایلوت انتخاب کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه باید مظلومیت شهدای غیرایرانی را به تصویر بکشیم، عنوان کرد: باتوجه به حجم بالای آسیب‌های اجتماعی در جامعه امروز تمام توان خود را در حوزه آموزش و پرورش بکار گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه افتخار آموزش و پرورش باید به تربیت انسان درست باشد، خاطرنشان کرد: بهترین راه و درست‌ترین راه در این مسیر، ترویج سیره شهدا است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه در ترویج سیره شهدا باید ظرفیت بخش هنر را جدی بگیریم، تصریح کرد: باید از توانمندی هنرمندان در این زمینه بهره‌مند شده و ضمن تشکیل تیم هنری، ظرفیت آن‌ها را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه باید جلسات بعدی را در ستاد کنگره شهدای استان قم برگزار کنیم، یادآور شد: باید در این مسیر زمان را مهم ندانسته و فقط به اثرگذاری مطلوب فکر کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه در این مسیر می‌توان از ظرفیت دستگاه‌های مختلف نیز بهره‌مند شد، اذعان کرد: خوشبختانه شهرداری قم و شورای اسلامی شهر نیز در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر تلاش بسیاری داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha