یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در کلام رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی بر مهار تورم و اصلاح وضعیت اقتصادی و تولیدی کشور وجود دارد و همین امر نشان می‌دهد که ایشان دغدغه اصلی شان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه رمضان، اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند که نشان می دهد معظم له وضعیت کشور را در ابعاد مختلف به صورت دقیق و کامل رصد می کنند.

استاد حوزه ادامه داد: در کلام رهبر معظم انقلاب تاکیدات فراوانی بر مهار تورم و اصلاح وضعیت اقتصادی و تولیدی کشور وجود دارد و همین امر نشان می‌دهد که ایشان دغدغه اصلی شان رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش برای رشد تولید در کشور است، زیرا عملی شدن مهار تورم و رشد تولید زمینه ای برای خودکفایی کامل است و از سوی دیگر محقق شدن شعار سال می تواند چرخه تولید و اقتصاد کشور را اصلاح کند.

حجت الاسلام حسینی افزود: برخی از جریان های معاند و ضد انقلاب تلاش دارند یک ناامنی اقتصادی و معیشتی در بین مردم تداوم داشته باشد زیرااستمرار تورم می تواند بر رشد تولید تاثیرات منفی بگذارد، لذا شایسته است دولت و بخش خصوصی و مهمتر از آن، مردم برای محقق شدن شعار سال وارد میدان شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha