پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ افتتاح نهمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در پیامی درگذشت مادر حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در پیامی درگذشت مادر حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را تسلیت گفت.

متن پیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

جناب حجت الاسلام والمسلمین رستمی

نماینده معزز ولی فقیه در دانشگاه‌های کشور

سلام علیکم

بدینوسیله ارتحال والده مکرمه و گرامیتان مادر شهیدان و همسر شهید را به جنابعالی و خاندان معززتان تسلیت عرض می‌نمایم، بی‌شک مقام و منزلت چنین مادران نمونه و مومنه که فاطمه زهرا(س) الگویشان می‌باشد، در آخرت نیز بهشت الهی جایگاه شان خواهد بود، چرا که رحمت و مغفرت و قرب و شفاعت خاندان عصمت و طهارت، مزد بندگی تمام عیار ایشان است.

از خداوند متعال برای جنابعالی که خود فرزند شهید و برادر شهیدان و یادگار شهدایید و به‌حمدالله مجاهدی کوشا در طریق اهداف اسلام ناب محمدی(ص) می‌باشید، صبر و شکیبایی مسئلت دارم، آری برای شما و ما موجب فخر است که کانون چنین مادری متدینه و عابده، مهد تربیت و رشد جنابتان بوده و برای آرامش و شادی روح متعالی آن فقیده آسمانی از خدای سبحان غفران و رحمت بی‌کران و برای سایر بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

سید جلال رضوی همدانی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha