یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه شورای تأمین استان خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: بیان کرد: باتوجه به سفر پیش رو رئیس جمهور می طلبد که یک صدای واحد از استان خوزستان بیان شود. اولویت ها تعیین و در کنار آن مصوبات سفرهای اخیر پیگیری شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه شورای تأمین استان خوزستان اظهار کرد: وقتی در آیات قرآن کریم تدبر و تعمق می‌کنیم، در برخی از آیات تناقض احساس می شود.

وی با اشاره به دو آیه «ذلِکَ الکِتابُ لا رَیبَ فیهِ هُدًی لِلمُتَّقینَ» و «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ» بیان کرد: آیا خداوند متعال قرآن را برای هدایت گروه ویژه و خاص است یا این کلام‌ نورانی برای هدایت همه بشریت است؟

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: با تعمق می توان فهمید خداوند متعال آیات قرآن کریم را برای هدایت همه بشریت قرار گذاشته است.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: نماز، روزه و تمام واجبات ما را به خداوند متعال نزدیک نمی‌کند بلکه میزان، مقداری که با ولایت و دست در دست امام قرار داریم، انسان را به خداوند متعال می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: عمل به واجبات الهی، مستحبات و اجتناب از محرمات نیز شرط حضور در کشتی ولایت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مسأله حجاب در سطح جامعه، اظهار کرد: نیاز است که در این خصوص تمامی دستگاه ها و نهادها برنامه ریزی جامعی داشته باشند.

امام جمعه اهواز با اشاره به برگزاری نشست هم فکری و هم اندیشی مسئولان استان خوزستان در قالب جلسه شورای تأمین استان، افزود: نیاز است که به صورت فصلی این نشست ها برگزار شوند و هم فکری ها صورت گیرد تا در این نشست دغدغه ها، مطالبات و راهکارها بیان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: باتوجه به سفر پیش رو رئیس جمهور می طلبد که یک صدای واحد از استان خوزستان بیان شود. اولویت ها تعیین و در کنار آن مصوبات سفرهای اخیر پیگیری شوند.

در این نشست، آیت الله شفیعی و حجت الاسلام والمسلمین حیدری نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اعضای شورای تأمین استان، استاندار خوزستان، تعدادی از مدیران استانی، ائمه جمعه و نمایندگان مردم شهرستان های مختلف استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha