دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهر خدا

حوزه/ "شهر خدا: رمضان و رازهای روزه‌داری" عنوان کتابی است ارزشمند و خواندنی که در واقع محصول سلسله جلسات سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در خصوص آثار و برکات روزه داری در ماه خداست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از آن جا که فرموده اند ساعتی تفکر برتر و ارزشمندتر از هفتاد سال عبادت بدون تفکر است، استاد علیرضا پناهیان بر اساس همین رویکرد تفکری، توصیه های نابی به مبلغان ماه مبارک رمضان داشته و به خصوص نسبت به راز و رمزها و برکات روزه داری در ماه خدا نکات مهمی را تبیین کرده که این کتاب محصول این سخنرانی هاست که به همت انتشارات مؤسسه بیان معنوی به زیور طبع آراسته شده است.

واقعیت آن است که همه ی انسان‌ها، در طول زندگی خود برای دست یافتن به زندگی بهتر همواره در حال تلاش و تکاپو هستند و مسیرهای مختلفی را انتخاب می‌کنند. تفاوت مسیرهای پیش روی انسان وابسته به پاسخ به دو پرسش اساسی است. این‌که من چه می‌خواهم؟ و چگونه می‌توانم به خواسته‌های خود دست یابم؟ پاسخِ پرسش اول ناظر به مبحث انسان‌شناسی و پاسخ پرسش دوم ناظر بر مباحث معارف دینی است؛ حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان در کتاب "شهر خدا: رمضان و رازهای روزه‌داری" تلاش نموده به موضوعات مهم مرتبط با این دو پرسش اساسی پرداخته و مخاطبان را به تأمل در مسیر الهی و انتخاب آن وادارد.

لازم به ذکر است: کتاب یادشده در ۲۷۵صفحه و با موضوعاتی مانند «آشنایی با شهر»، «ادب ورود»، «زکات روح»، «گوهر اخلاص» و... منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha