سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1078472
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
شعار سال

حوزه/ امام جمعه جزیره شمالی بوشهر با تشریح راهکارهای تحقق شعار سال، گفت: اگر شایسته سالاری در هر جامعه‌ای اولویت قرار گیرد، مشکلات آنجا حل خواهد شد.

شیخ حمزه کردی امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، مضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: امیدوار هستم این تقارن زیبا که فصل بهار با بهار قرآن همراه شده، سالی پر از خیر و برکت و سلامتی برای ملت ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به شعار سال، افزود: مقام معظم رهبری امسال با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و با تأکید بر مسأله مهم و حیاتی اقتصاد، امسال را سال مهار تورم و رشد تولید معرفی کردند.

امام جمعه اهل سنت جزیره شمالی بوشهر یادآور شد: وظیفه همه کسانی که در کشور زندگی می‌کنند اقشار مختلف مردم و به ویژه مسؤلین، این است که تلاش کنند تا به این امر مهم جامه عمل بپوشانند.

شیخ کردی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین چالش زندگی مردم ایران اسلامی همین مسئله اقتصاد است، که اگر حل شود در بسیاری از مسائل دیگر از جمله وحدت و اتحاد بین ملت و دولت و نشاط اجتماعی، همه چیز حل خواهد شد و لذا لازم است تا هرکسی که کاری می‌تواند انجام دهد، کوتاهی نکند، چرا که ملت ایران شایسته بهترین‌ها هستند.

امام جمعه جزیره شمالی بوشهر، به راهکارهای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: به نظر من از مهم‌ترین راهکارهایی که می‌شود در این عرصه ارائه داد، مبارزه بدون وقفه با فساد اداری، رشوه خواری، کم‌کاری بعضی از شرکت‌های دولتی و خصوصی و رانت خواری، اسراف در امور زندگی روزمره مردم و مسؤلین، مبارزه با تبعیض قومی و جناحی و مذهبی، استفاده درست و به جا و صحیح از افراد کارآمد و متناسب با تخصص‌هایشان بدون در نظر گرفتن حزب و جناح و قومیت است.

وی اظهار کرد: اگر شایسته سالاری در هر جامعه‌ای اولویت قرار گیرد، مشکلات آنجا حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha