سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر

 حوزه/ جلسه ستادی مدیر حوزه علمیه کردستان امروز با معاونین، مدیران و معاونین مدارس علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، جلسه ستادی مدیر حوزه علمیه کردستان امروز با معاونین، مدیران و معاونین مدارس علمیه استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رنجبر ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل در سال جاری، بحث کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و تهذیبی است.

مدیر حوزه علمیه کردستان، با اشاره به سفر آیت الله اعرافی در سال گذشته به استان، یادآور شد: سفر مدیر حوزه علمیه کشور و معاونین ستادی به استان کردستان، برکات زیادی داشت که برخی از مصوبات این سفر محقق شده و سایر مصوبات نیز در سال جاری باید پیگیری شود تا شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر به استان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، تأکید کرد: موفقیت زمانی می‌تواند ظهور و بروز کند که کیفیت بخشی در بخش آموزش و تهذیب سر لوحه قرار گیرد و اهمیت به این موضوع می‌تواند نقطه قوت در حوزه‌ها باشد.

مدیر حوزه علمیه کردستان تصریح کرد: کار روتین در حوزه‌ها اتفاق خاصی را رقم نمی‌زند و زمانی کار در حوزه‌ با ارزش است که موجب تحرک و کار جهادی در همه ابعاد شود و از نمونه این کارها برگزاری درس خارج به صورت مجازی در استان است که مورد استقبال طلاب و روحانیون هم قرار گرفته و امید است در آینده شاهد برگزاری درس خارج به صورت حضوری نیز باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر، یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته و ماندگار در سال گذشته را راه اندازی و ایجاد مرکز تخصصی دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی و ایجاد مرکز تخصصی در استان را می‌توان یک قدم رو به جلو دانست.

وی با اشاره به کارهای عمرانی صورت گرفته در مدارس علمیه استان، گفت: در حوزه کارهای عمرانی شاهد تکمیل مدرسه علمیه سنندج و اتمام فاز دوم مدرسه علمیه قروه در سال گذشته بودیم و در سال جاری نیز کلنگ زنی و احداث مدرسه علمیه بیجار و توسعه مدرسه علمیه امام باقر(ع) را در دستور کار قرار خواهیم داد.

مدیر حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: خروجی همه این زیر ساخت‌ها باید تربیت طلبه‌ای باشد که برای جامعه مفید است.

در پایان این جلسه معاونین استان، پیشنهادها و برنامه‌های خود در سال جاری را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha