شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله محسن اراکی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: بسیار خرسندم که ۱۹۶ نماینده در مجمع نمایندگان طلاب با تولید فکر، ارائه طرح و پرداختن به ایده های نوین در راستای کمک به مسئولین حوزوی در تلاشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله محسن اراکی در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، این مجمع را یکی از مراکز مورد اعتماد و وثوق طلاب عنوان کرد.

وی از مجمع نمایندگان طلاب خواست تا با برگزاری همایش های گوناگون با موضوعات دینی و ارزشی، به جهاد تبیین بپردازند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: بسیار خرسندم که ۱۹۶ نماینده در مجمع نمایندگان طلاب با تولید فکر، ارائه طرح و پرداختن به ایده های نوین در راستای کمک به مسئولین حوزوی در تلاشند.

این استاد حوزه در پایان به موضوع شعار سال اشاره کرد و گفت: صنعت گران در تولید می توانند به تحقق شعار سال که همان مهار تورم است، کمک نموده و برا مسائل اقتصادی و فرهنگی همچون حجاب نیز می توان از مباحث علمی برای حل آن استفاده کرد.

همچنین در این دیدار که با حضور حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به عنوان نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب و فضلا در تلاشند که بتوانند گامی مؤثر در خدمت رسانی به حوزه های علمیه بردارند.

وی گفت: حوزه علمیه قم پیشوای حوزه های علمیه جهان است و از هر لحاظ باید نمونه باشد و فعالیت نمایندگان در راستای اهدافی است که شورای عالی حوزه تبیین می کند و با نظارت جامعه مدرسین، این امور مورد پیگیری قرار می گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان گفت: خرسندیم که با اعضای شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین می توانیم جلساتی داشته باشیم و مطالبات حوزویان را به این عزیزان برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha