شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حزب الله لبنان

حوزه/ حزب الله یورش نیروهای اشغالگر اسرائیل به صحن های مسجد الاقصی و حملات آن به نمازگزاران را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله یورش نیروهای اشغالگر اسرائیل به صحن های مسجد الاقصی و حملات آن به نمازگزاران و معتکفان، ضرب و شتم زنان و مردان، نقض حریم خانه خدا و قبله اول مسلمانان و دستگیری صدها نفر و اقدام آن ها در بازکردن راه برای ورود شهرک نشینان و هتک حرمت صحن های مسجد را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای آنچه که نیروهای اشغالگر مرتکب شدند را نقض آشکار حرمت مومنان و بیت‌المقدس دانست و گفت: این اقدام همه مسلمانان، مسیحیان و آزادگان جهان را تحت تأثیر قرار داد و تمام ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی را زیر پا گذاشت، لذا انتظار گسترده‌ترین کمپین نکوهش و محکومیت از سوی همه انسان‌های شریف و آزاده جهان را داریم. این همچنین پیامی جدی به طرفداران عادی سازی روابط با این رژیم است تا این کشورها و دولت ها تصویر واقعی این دشمن و تروریسم و جنایتکاری آن را بشناسند.

در این بیانیه آمده است: حزب‌الله با اعلام همبستگی کامل خود با مردم فلسطین و جناح‌های مقاومت، تاکید می‌کند که در تمام اقداماتی که برای حفاظت از نمازگزاران و مسجدالاقصی برمی‌دارند و دشمن را از ادامه حملات خود بازدارند، در کنار آنها می‌ایستد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha