چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 1080417
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
اراک

حوزه/همزمان با آغاز لیالی قدر نشست اخلاقی با محوریت خطبه ۱۱۰ نهج البلاغه در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست اخلاقی با محوریت خطبه ۱۱۰نهج البلاغه با حضور خانم نفیسه آشتیانی استاد مدارس علمیه خواهران استان مرکزی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

در این نشست خانم آشتیانی بیان کرد: اهمیت شب های قدر بسیار عظیم است و این امر به روزهای این ایام نیز توسعه دارد که باید قدر دانسته شود و از این ایام بهره برد.

وی با اشاره به خطبه ۱۱۰ نهج البلاغه تصریح کرد: می توان راه نزدیک شدن به خدا را باتوجه به این خطبه و دراین شب ها آموخت زیرا شب قدر مانند پلی است که انسان را به خدا نزدیکتر می کند.

استاد مدارس علمیه خواهران استان مرکزی خاطرنشان کرد: همانا بهترین چیزی که انسان ها می توانند با آن به خدای سبحان نزدیک شوند، ایمان به خدا و ایمان به پیامبر صلّی اللّه علیه و آله و سلّم و جهاد در راه خداست، که البته جهاد می تواند در تمام زمینه های زندگی اعم از مبارزه با گناه، جهاد تحصیل و جهاد همسرداری و فرزنداری و... باشد.

وی در پایان گفت : ایمان به خدا یعنی تمام کارها خالص و تنها برای رضای حق باشد و باید به این نکته توجه کردکه تنها توشه ای که برای ما خواهد ماند فقط اعمال و کردار ماست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha