چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1080627
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
ی

حوزه / کارشناس مذهبی با بیان اینکه امروز دشمن عفت جامعه، مادر خانواده و زنان ما را نشانه رفته است، گفت: دشمن می‌داند تربیت نسل آینده به دست مادران است، لذا به دروغ حرف از زن، زندگی و آزادی می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام پور موسوی در این مراسم به توصیه‌های حضرت علی(ع) در فرار از گناه، صبر در مقابل واجبات و توجه به عفت و پاکدامنی اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است تا فرهنگ کار خدایی در جامعه گسترش پیدا کند.

وی، رعایت عفت و حجاب را از توصیه‌های حضرت علی (ع) عنوان کرد و گفت: مغازه داری که می‌بیند خانمی با وضعیت نامناسبی برای پهن کردن دام شیطان وارد مغازه‌اش می‌شود، باید مراقب باشد.

کارشناس مذهبی بر لزوم حفظ ارزش‌ها در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: موضوع حجاب چیزی نیست که مبلغین به من و شما بگویند، بلکه فرمان الهی و از ضروریات دین اسلام است و نباید اجازه دهیم این امر مهم و واجب روی زمین بماند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن عفت جامعه، مادر خانواده و زنان ما را نشانه رفته است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند تربیت نسل آینده به دست مادران است، لذا حرف از زن، زندگی و آزادی می‌زند تا زنان را به انحراف بکشاند.

حجت الاسلام پورموسوی با بیان اینکه ما هم از زن، زندگی و آزادی البته به معنای واقعی آن استقبال می‌کنیم، گفت: زن کسی است که امام راحل فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می‌رود» و زن کسی است که با یک دست گهواره‌ای را و با دست دیگر تاریخ را به حرکت در می‌آورد.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه زن کالا و ملعبه دست عده‌ای هوس‌ران در کوچه و خیابان نیست، یادآور شد: حضرت علی(ع) از ما عفت، پاکدامنی و ایستادن در راه درست را می‌خواهد.

وی با بیان اینکه با فرار از گناه و معصیت، صبر در انجام واجبات، کاری که رنگ وبوی خدا دارد و عفت و پاکدامنی حضرت علی(ع) را یاری کنیم، اظهار کرد: عده‌ای آغاز خوبی دارند، ولی متأسفانه وسط و یا آخر کار در جا می‌زنند.

انتهای پیام

دشمن عفت جامعه را نشانه رفته است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha