یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سلامی

حوزه / سردار سلامی گفت: فاصله گرفتن متحدان عربی منطقه از وضعیت امروز آمریکا قابل تأمل و پیام دارد، امروز حتی آمریکا نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت و دفاع کند، شکست‌های رژیم اسراییل آنقدر آشکار است که گسیختگی داخلی آنان هویدا شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار سرتیپ حسین سلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در میدان امام(ره)، اظهار داشت: اصفهان مهد فرهنگ، دیانت، فقاهت، علم، هنر و صنعت و بیرق دار تمدن اسلامی ایرانی و شهادت است.

وی با اشاره به رویای دشمنان در شکست دادن ملت ایران و خواب‌های آشفته‌ای که برای درهم شکستن اراده نظام و ملت می‌دیدند و تلاش داشتند جوانان را فریب دهند، گفت: در این زمان به شکل معجزه آسایی در لوای هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جوانان انقلابی بپاخاسته و توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کردند و نشان دادند ایران جولانگاه اندیشه‌های فاسد غرب نیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از این زمان شخصیت عظیم ایران ارتفاعی متفاوت از گذشته خود گرفت و نه تحریم دشمن توانست این ملت را به کرنش وادار کند و نه فشار سیاسی کشورهای زورگو باعث انزوای نظام و ملت ایران شد و هیچ کدام از عملیات‌های رسانه‌ای دشمنان نیز نتوانست روحیه پولادی و اراده آهنین ملت ایران را بگیرد.

وی افزود: توطئه اخیر دشمن در چند ماه اخیر بسیار جدی بود و با همه توان، قوه و عده به میدان علیه ایران آمده بودند و همه مزدوران خارجی و فریب خوردگان داخلی در یک صف ایستاده بودند.

سردار سلامی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی آمده بودند تا شکوه سیاسی جمعیت ایران که از ابراز وفادارانه آنها به مکتب امام راحل نشأت گرفته، در در روز قدس نباشند.

وی ابراز کرد: دشمن دوباره برای چندمین بار دچار یأس و شکست شد و مکر شوم آنها به اهلش بازگشت، اکنون سیمای پریشان و آشفته همه دشمنان ایران و نظام را می‌بینیم و در مقابل آنان ایران سرافراز که چون خورشید درخشان در سپهر جهان و سیاست می‌درخشد را شاهدیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: قوت و قدرت تصویر واقعی ایران است، آمریکا از سیاست‌های منطقه خارج شده و جایی برای سیطره سیاسی و براندازی و سیاست ورزی در منطقه ندارد و حتی متحدانه دیروز آمریکا در منطقه نیز از او فاصله گرفته‌اند.

وی توضیح داد: امروز رئیس جمهور فرانسه که همواره با پشتوانه آمریکا در جهان رجز خوانی می‌کرد، امروز در جمع آوری زباله‌های پایتختش درمانده و او هم خواهان از بین بردن صیانت دلار در معادلات است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن متحدانه عربی منطقه از وضعیت امروز آمریکا قابل تأمل و پیام دارد، امروز حتی آمریکا نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت و دفاع کند، شکست‌های رژیم اسراییل آنقدر آشکار است که گسیختگی داخلی آنان هویدا شده است.

وی تأکید کرد: ایران، امروز به منبع مشروعیت تبدیل شده و دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید واقعیت سیاسی ایران اسلامی را بپذیرند، دشمنان سعی داشتند ایران را در چهار راه تحریم، انزوا، تهدید نظامی و عملیات روانی قرار دهند و خطوط فشار را از همه جهات به این ملت اعمال کنند، اما ایران بزرگ از همه ماجراها عبور کرده و اراده دشمن را زیر پا گذاشت و به قوت ایستادگی ملت ایستاد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رژیم صهیونیست پوسیده شده است و در حال زوال است و به سقوط نزدیک شده و اولین آثار زوال این رژیم این است که نظام سیاسی مستقری در آن نیست و کفگیر سیاست رژیم صهیونیست به ته دیگ خورده است، آشفتگی سیاسی در درون رژیم صهیونیستی پدیده‌ای حاوی پیام زوال است و خداوند مکر آنان علیه ملت ایران را به درون سرزمین هایشان برده است.

وی اظهار کرد: انزوای بین المللی اسرائیل هویدا است و آرمان آزادی قدس به یک واقعیت آشکار و در دسترس تبدیل شده است، بی‌ثباتی داخلی، اعتراضات اجتماعی، ناتوانی دولت حاکم بر رژیم صهیونیست، همگی گواه بر سقوط است و همه پشتوانه‌های چند دهه اخیر رژیم اشغالگر اسراییل خود نیز پوسیده شده‌اند.

سردار سلامی گفت: کرانه باختری با دست‌های غیبی امروز مسلح شده و معمای امنیت هر روز برای رژیم اسرائیل پیچیده‌تر می‌شود، قدس راه آزادی خود را پیموده و فلسطینی‌ها افق‌های بلند نگاهشان تصاحب خانه‌های غصب شده خود را می‌بینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha