شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ملت ایران در عمل نشان داده که در مقابل هرگونه تجاوز و تهدید ساکت نبوده و نخواهد بود و در طول ۴۴ سال اخیر به عینه این مهم را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، مراسم روز جهانی قدس امروز در شهر سنندج همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم، مسئولان و روحانیون برگزار شد.

در این راهپیمایی حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه، اظهار داشت: امروز رژیم جعلی اسرائیل روزهای ذلت و خواری را تجربه می‌کند و گروه‌های مقاومت و جهادی، رژیم کودکش صهیونیستی را به نوعی محاصره کرده‌اند و این یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه افزود: امروز اسرائیل غاصب به جایی رسیده که بسیاری از ساکنان آن می‌خواهند که سرزمینی که اشغال کردند را ترک کنند و این خود یک شکست برای این اشغالگران محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: امروز دولت نتانیاهو در مسیر و شیب سقوط قرار گرفته و به عینه می‌بینیم که این دولت متجاوز در پشت دیوارهای بتنی خود را از ترس ملت فلسطین و جریان مقاومت پنهان کرده است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه یادآور شد: جهان امروز مظلومیت ملت فلسطین را شنیده است، اسرائیلی‌های غاصب به خوبی می‌دانند که با جنایت و تجاوز نمی‌توانند مانع سقوط شان شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه، اظهار کرد: ملت ایران در عمل نشان داده که در مقابل هرگونه تجاوز و تهدید ساکت نبوده و نخواهد بود و در طول ۴۴ سال اخیر به عینه این مهم را نشان داده است.

حجت الاسلام تسخیری یادآور شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر صهیونیست‌ها کوچکترین حماقت و بی‌خردی در مقابل ایران انجام دهند، تل آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود.

وی در ادامه خطاب به کشورها و دولت‌های اسلامی گفت: خداوند در قرآن کریم به ما می‌گوید که در برابر زورگویان قیام کنیم و امروز شاهد قیام علیه صهیونیست‌ها در منطقه هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه، خاطرنشان کرد: حضور امروز ما و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، سقوط و نابودی رژیم کودکش اسرائیل را سرعت می‌بخشد.

حجت الاسلام تسخیری اظهار کرد: اسرائیل به خوبی می‌داند هرگونه تعدی به ایران اسلامی با پاسخ قاطع و محکمی از سوی ایران مواجهه خواهد شد.

وی گفت: امروز موازنه قدرت در منطقه کاملا تغییر یافته است، به طوری که صهیونیست‌ها به جای تجاوزگری و کشورگشایی به دنبال فرار به منطقه‌ای امن هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها به تازگی دو جوان ایرانی که یکی از آنها فرزند همین استان بود را در کشور سوریه به شهادت رساندند و به خوبی می‌دانند که ایران انتقام خون این دو جوان را خواهد گرفت و این مایه ترس این رژیم سفاک از نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha