دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر یکی از راهبردهای مهم رژیم صهیونیستی را براندازی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خاورمیانه جدید عنوان کرد و گفت: دست نیافتن رژیم اشغال‌گر قدس به اهداف راهبردی بیانگر افول روز افزون جهان استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی قدس، از این روز به عنوان حرکت و نهضتی آزادی بخش در پرتو دوراندیشی امام راحل و انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: امروز به واسطه جبهه مقاومت اسرائیل به استیصال رسیده در حالیکه آنان آمده بودند تا خاورمیانه جدید را در منطقه مهندسی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اسرائیل غاصب را کانون شرارت و ابتذال در جهان دانست و گفت: روز قدس میعادگاه آزادی جامعه بشری از جرثومه فساد رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

خطیب جمعه بوشهر یکی از راهبردهای مهم رژیم صهیونیستی را براندازی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خاورمیانه جدید عنوان کرد و ابراز داشت: دست نیافتن رژیم اشغال‌گر قدس به اهداف راهبردی بیانگر افول روز افزون جهان استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: در مقابل ایران اسلامی با اقتدار به اهداف راهبردی خود دست یافته است و رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف تر شده و نیز زمینه ضعف و نابودی آنها نیز فراهم شده است.

وی با اشاره به پیام راهپیمایی جهانی روز قدس افزود: وحدت جهان اسلام و واردآمدن ضربه‌های نهایی بر پیکر این رژیم جعلی مهمترین پیام این راهپیمایی است و مردم ولایتمدار ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف خود از همه موانع بین المللی عبور می کنند گفت: این مردم همواره نشان دادند که پای آرمان ها هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش با بیان اینکه ارتش ایران در عرصه صف و ستاد کارآمد و در عرصه تجهیزات نیز از پیشرفت فوق العاده‌ای برخوردار است گفت: ارتش جمهوری اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی در عرصه صف و ستاد به میزانی از توانمندی رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha