چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت‌الاسلام بارانی / پارسیان

حوزه/ یکی از ائمه جمعه هرمزگان، با بیان اینکه روز قدس تبدیل به جریان جهانی علیه صهیونیسم شده است، گفت: امروز مساله فلسطین تبدیل به یک جریان بین الادیانی و انسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان که در مصلای امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس، تبدیل به جریان جهانی علیه صهیونیسم شده است.

وی افزود: امروز مسئله فلسطین تبدیل به یک جریان بین الادیانی و انسانی شده است.

امام جمعه پارسیان بیان کرد: ابتکار امام راحل در نامگذاری روز قدس، تبدیل به عقبه مردمی و نقطه عطف هماهنگی محور مقاومت شده است.

حجت‌الاسلام بارانی عنوان کرد: امروز میدان وسیعی به نام جبهه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد شده که اگر غلط اضافی بکند، از همه اطراف و جوانب مورد حمله قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در مسئله حمایت از مردم مظلوم فلسطین سربلند و با افتخار در بین امت اسلامی است.

امام جمعه پارسیان ادامه داد: آرمان قدس و دفاع از فلسطین، بدون ذکر یاد و نام سیدالشهدای جبهه مقاومت و شهید مظلوم قدس، حاج قاسم سلیمانی معنا ندارد و یقینا خون این سردار شهید و یارانش در زوال این رژیم تارعنکبوتی سرعت خواهد بخشید.

حجت‌الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: ابتکار نیروی دریایی سپاه پاسداران در برگزاری رزمایش دریایی دفاع از قدس، وحدت آفرین و دشمن شکن بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha