سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فطریه

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)لرستان از استقرار بیش از ۲ هزار و ۱۲۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلال شیخ پور، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پایگاه های جمع آوری زکات فطریه در دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه ها و محلات برپایی نماز عید عید فطر در شهرها و روستاهای استان لرستان مستقر می شوند، گفت: ۲ هزار و ۱۲۸ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطریه برای مردم لرستان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: فقط خیریه ها و مؤسساتی که از قبل مجوز و کارت مخصوص جمع آوری زکات را از دبیرخانه شورای زکات لرستان دریافت کرده اند، مجاز به جمع آوری زکات فطریه هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)لرستان با اشاره به اینکه دستگاه های کارت خوان در محل پایگاه های جمع آوری زکات فطریه نیز در جایگاه های نماز تدارک دیده شده است خاطر نشان کرد: نمازگزاران می توانند با کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶*۵# زکات فطره پرداخت کنند.

شیخ پور در پایان یادآور شد: سال گذشته حدود ۲۷ میلیارد تومان زکات فطریه در استان جمع آوری و در راستای کمک به نیازمندان لرستانی صرف شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha