دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه صفاشهر

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم زکات خود را از طریق مراکز مستقر و از طریق کارتخوان‌ پرداخت می کنند مشکلاتی مانند مالیات نیز وجود دارد که باید برای آن چاره ای اندیشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام عادل حاجی پور ظهر امروز در جلسه شورای زکات استان فارس که به میزبانی مسجد نصیر الملک برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته ائمه جمعه سطح استان فارس در نماز عید سعید فطر به طور ویژه به موضوع زکات پرداخته اند و امسال نیز اینگونه خواهد بود.

وی در ادامه به مشکلات پرداخت زکات از طریق دستگاه های کارتخوان‌ اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از مردم زکات خود را از طریق مراکز مستقر و از طریق دستگاه کارتخوان‌ پرداخت می کنند مشکلاتی مانند مالیات نیز وجود دارد که باید برای آن چاره ای اندیشید.

مدیرنمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت های مطلوبی در سطح استان برای جمع آوری زکات وجود دارد اما مشکلی که وجود دارد این بوده که یک روحانی مستقر طرح زکات در بسیاری از مکان ها وجود ندارد که باید به این موضوع نیز پرداخته شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید محسن قائمی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس نیز با اشاره به اینکه هیچ استانی به اندازه استان فارس در زمینه پرداخت زکات موفقیت نداشته است، اظهار کرد: همه موفقیت های زکات به پاس مدیریت مطلوب اعضای شورای زکات و نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار بوده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه بارش های مطلوبی را امسال در سطح کشور استان شاهد بوده ایم، اضافه کرد: امسال با بارش های مطلوب و متداول به احتمال زیاد محصولات کشاورزی رشد قابل توجه ای خواهند داشت که می طلبد همه اعضای شورای زکات برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha