یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
احسان مطهری

حوزه / مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نماز عید سعید فطر در روز عید، به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان در مصلای بزرگ همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، احسان مطهری مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز در جمع خبرنگاران با آرزوی قبولی طاعات و عبادت و تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در روز عید، به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان در مصلای بزرگ همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود نماز عید ساعت ۶:۳۰ دقیقه روز عید اقامه خواهد شد که نمازگزاران می‌توانند قبل از این ساعت در مصلی آماده باشند.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه در دو سال‌ اخیر به علت شیوع بیماری منحوس کرونا، با محدودیت‌هایی در برگزاری مراسم عید سعید فطر مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله امسال با کاهش شیوع این بیماری، نماز عید سعید فطر با حضور آحاد مردم شریف همدان برگزار و شاهد برگزاری نماز با شکوهی در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.

وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در این مراسم عبادی، بیان کرد: توصیه می‌شود تا نمازگزاران به همراه کودکان و روزه اولی‌ها در نماز عید سعید فطر شرکت کنند تا شاهد نشاط خاصی با حضور این عزیزان در این مراسم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha