شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه / امام جمعه یاسوج گفت: امسال، سال مهار تورم و رشد تولید است، دولتمردان نسبت به مهار تورم و گرانی بازار باید تلاش را بیشتر کنند، امروز فشار بر دوش مردم است و باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج نماز عید سعید فطر شهر یاسوج به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در محل بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی این شهر اقامه شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در بخشی از خطبه‌های نماز اظهار کرد: انسانیت انسان، به تقواست اگر از مسیر تقوا خارج شود مثل حیوانات است و این گوهر انسانیت را باید با تقوا حفظ کرد.

وی ادامه داد: کسانی که اهل تقوا نیستند خداوند آن‌ها را جز حیوانات دانسته، حیواناتی که روی دو پا راه می‌روند و لذا این صورت انسانی یک نعمت بزرگ برای این انسان است.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: مسئله حجاب مساله شرعی و قانون نظام جمهوری اسلامی و وسیله ورود انسان‌ها به بهشت است، همین بی‌توجهی به حجاب و حیا است که موجب ورود به آتش جهنم می‌شود، بی‌حجابی و ولنگاری موجب خواری و ذلت است.

وی افزود: دشمن پشت این ولنگاری است همه ما باید مراقب باشیم و خانواده‌ها به فکر باشند و فرزندان را از آتش جهنم دور کنند.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: دشمن می‌داند که در سایه حجاب و حیا انسان به خدا نزدیک شده و انسجام امت اسلامی حفظ می‌شود، حجاب قانون خدا و نظام جمهوری اسلامی است، ما افتخار می‌کنیم که قانون خدا را اجرا می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه برای اجرای فرامین الهی باید برنامه داشته باشیم، گفت: نکته آخر اینکه سال مهار تورم و رشد تولید است، دولتمردان نسبت به مهار تورم و گرانی بازار باید تلاش را بیشتر کنند، امروز فشار بر دوش مردم است و باید جلوی آن گرفته شود.

وی افزود: دوری از اسراف و تبذیر و تجمل‌گرایی موضوع مهم دیگری است در مساله برق، گاز و آب صرفه جویی کنیم که اسراف کشور و ملت را ذلیل می‌کند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha