یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان با اشاره به اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود نام ایران زنده نمی‌ماند، تصریح کرد: شهادت آغازی بی‌پایان و همیشه مانا و زنده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در کنگره ۱۱۵ شهید دانشجوی لرستان که در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه مکان مقدس و منشأ تحول و انسان سازی است، اظهار داشت: فعالیت و رسالتی که دانشگاه انجام می‌دهد، رسالت انبیا و اولیای الهی است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در دانشگاه تجلی می‌یابد، گفت: دانشگاه رسالت سنگینی برای تحقق تعلیم و تربیت بر عهده دارد و باید به درستی این رسالت را انجام دهد.

استاندار لرستان با بیان اینکه کار دانشگاه جهاد و تربیت است، خاطرنشان کرد: دانشگاه باید در این دو حوزه تحول آفرینی کند و جهت و مسیر جامعه را مشخص نماید.

زیویار با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کردند، گفت: شهادت حیات و نجات دادن جامعه و جاودانگی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اگر فرهنگ ایثار و شهادت نبود نام ایران زنده نمی‌ماند، تصریح کرد: شهادت آغازی بی‌پایان و همیشه مانا و زنده است.

زیویار با بیان اینکه اقداماتی که شهید سلیمانی در بحث مقاومت انجام داد در مقطعی شهید دکتر چمران بستر ساز آن بود، اظهار کرد: دانشگاه شهدای شاخصی همچون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای را تربیت کرده است و امروز همه ما وظیفه داریم سیره شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha