شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت مردمی مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد کرد، خطاب به تولیدکنندگان، صنعتگران و مدیران استان خوزستان، اظهار داشت: در مسیر فعال‌سازی بخش‌های تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و فعال‌تر شدن واحدهای تولیدی فعال از حمایت دولت مطمئن باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، روز پنج‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در مراسم جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی که در حاشیه دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی در شهر دزفول برگزار شد، این شهر را نماد مقاومت، ایستادگی و احساس مسئولیت دانست و گفت: وقتی شاهدیم در این استان واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه تعطیل به دست توانای مدیران، متخصصان و مردم این خطه احیا و تولید و اشتغال به جریان افتاده است، بسیار جای خرسندی و شکرگزاری دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه اقتضای سال رشد تولید، کار مضاعف و تلاش بیشتر است، افزود: قابل تحمل نیست در شهر و دیاری که مردان و زنان آن سال‌ها از عزت و شرف این کشور دفاع کرده و افتخار و اقتدار آفریده‌اند، جوانان از بیکاری رنج ببرند. این رنج باید با اتکا به ظرفیت‌های عظیم موجود و نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده به گنج تبدیل شود.

رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه امروز در خوزستان ظرفیت و امکانات کم نداریم و فقط باید این داشته‌ها به شیوه درست به کار گرفته شوند، اظهار داشت: دولت برای رونق تولید و اشتغال آمادگی کامل دارد و در این راستا اولویت در تخصیص تسهیلات با واحدهای تولیدی راکد و نیمه تعطیل است، چرا که در به سرمایه‌گذاری برای ساخت کارگاه و کارخانه نیازی ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه آمار بیکاری در استان خوزستان قابل قبول نیست و رفع آن نیاز به کار جهادی دارد، تأکید کرد: نسبت به استان خوزستان باید دین خود را ادا کنیم و ادای دین ما شناختن و مرتفع ساختن نیاز استان یعنی مشکل اشتغال و بیکاری است.

رئیسی با اشاره به اینکه دولت مردمی مهار تورم را از راه رشد تولید دنبال خواهد کرد، خطاب به تولیدکنندگان، صنعتگران و مدیران استان، اظهار داشت: در مسیر فعال‌سازی بخش‌های تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و فعال‌تر شدن واحدهای تولیدی فعال از حمایت دولت مطمئن باشید.

رئیس جمهور با اشاره به مطالبات و خواسته مردم خوزستان بویژه خانواده معظم شهدا درباره معضل بیکاری تأکید کرد: توقع من از همه همکارانم در دستگاه‌های اجرایی کار جهادی برای حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha