پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
رئیسی اندیمشک

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید براینکه آینده برای کشور بسیار آینده‌ای روشن و امیدوارکننده‌ است، گفت: باوجود یاس‌آفرینی و تلاش دشمن برای ناامیدی مردم اما دولت پیرو نگاهی است که سردار سرافراز ما گفت «ما می‌توانیم» و حتماً موفق خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در اجتماع مردم اندیمشک با اشاره به نقش مثال‌زدنی خوزستان در دفاع از انقلاب، دفاع در مقابل هجوم ددمنشانه نیروهای بعثی و دفاع از افتخارات و عزت کشور، گفت: مردم شهرستان های اندیمشک و دزفول روزهای سختی را زیر بمباران هر روزه تحمل کردند ولی منطقه خود را ترک نکردند تا باعث خرسندی دشمن نشوند.

رئیس جمهور به جایگاه پر افتخار زنان منطقه در همچون یک مدافع انقلاب اسلامی و کشور، افزود: مایه افتخار است که مادران، همسران و فرزندان شهدا دعاگوی نظام مقدس اسلامی، دولتمردان و خدمتگزاران خود هستند.

رئیس جمهور به مسئولیت سخت مسئولان برای حل مسأله بیکاری و ایجاد اشتغال، تصریح کرد: بعضی از ۱۶۰ واحد تولیدی ۱۰ سال تعطیل شده و هزاران میلیارد تومان سرمایه‌های مردم راکد مانده بود که با احیای آنها علاوه بر فعال‌سازی سرمایه‌ها، هزاران شغل احیا شد.

رئیس جمهور با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان خوزستان به عنوان اولویت کارهای دولت، خاطرنشان کرد: تکمیل کارخانه سیمان در منطقه و تکمیل طرح گرمسیری نیز در دستور کار دولت و جزو اولویت‌های کاری دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به مشکل مسکن به ویژه برای زوج‌های جوان اشاره افزود: استان خوزستان در کنار امکانات الهی فراوان دیگر، زمین نیز کم ندارد و موضوع واگذاری زمین و پرداخت تسهیلات به واجدین شرایط به خصوص زوج‌های جوان در استان تسریع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان به کارشکنی های دشمن در مسیر حرکت کشور اشاره و گفت: سعی می‌کند با اغتشاش و بلوا مانع تحصیل، فعالیت جوانان و کارگران شود دولت هرگز بنای متوقف ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دولت با پای کار آمدن مردم در جهت پیشرفت کشور تلاش شبانه‌روزی دارد، گفت: با اهتمام دولت و همت و همراهی مردم، گام‌های بلند در مسیر پیشرفت برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور به دو جبهه خنثی‌سازی و رفع تحریم‌ها به عنوان عرصه رویارویی دولت با کمک مردم اشاره و افزود: دولت با کمک شما مردم اجازه نمی‌دهد کوچکترین کندی در حرکت کشور در زمینه استقلال اقتصادی، تولید سرمایه‌گذاری و پیشرفت اقتصادی کشور اتفاق بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تأکید براینکه آینده برای کشور بسیار آینده‌ای روشن و امیدوارکننده‌ است، گفت: باوجود یاس‌آفرینی و تلاش دشمن برای ناامیدی مردم اما دولت پیرو نگاهی است که سردار سرافراز ما گفت «ما می‌توانیم» و حتماً موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha