دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
خانم ترکان

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، با اشاره به پذیرش طلاب خواهر در سطح ۱ و ۲ و سطح سه حوزوی، گفت: علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت‌ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در مدارس علمیه استان اقدام کنند.

خانم معصومه ترکان معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، اظهارداشت: هم اکنون ۱۴ مدرسه علمیه خواهران در سراسر استان هرمزگان شامل ۱۲ مدرسه سطح ۲(ویژه سیکل و دیپلم) و یک مدرسه آموزش عالی حوزوی سطح سه مشغول فعالیت هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، با اشاره به پذیرش طلاب در سطح ۱ و ۲ و سطح سه حوزوی، افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه علمیه خواهران تا پایان اردیبهشت‌ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در مدارس علمیه استان اقدام کنند.

ترکان، با اشاره به اینکه هرمزگان از استان‌هایی است که در سطح سه با سه رشته "تفسیر علوم و قرآنی"، "فقه و اصول" و "کلام اسلامی" اقدام به پذیرش طلبه می‌کند، بیان کرد: دو رشته "کلام با گرایش امامت" و "اخلاق و تربیت اسلامی" هم از امسال در سطح سه اضافه ‌می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی https://paziresh.whc.ir و یا به مدارس علمیه سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، اظهار کرد: سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی، مصاحبه علمی و تحقیقات محلی و مدرسه‌ای انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امید است تلاش طلاب در عرصه دین و دانش، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد، گفت: باید از تلاش کارکنان، اساتید، طلاب، فارغ‌التحصیلان و مبلغین حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان برای تبلیغ پذیرش ورودی سال تحصیلی جدید تشکر و قدردانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha