دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتخار یوسفی

حوزه/ هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر با حضور بیش از ۶۰۰ طلبه در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و ۱۱ استان کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هفتمین دوره مسابقه علمی کوثر با حضور بیش از ۶۰۰ طلبه جاری ایرانی و غیرایرانی در سطوح تحصیلی ۲ و ۳ حضوری، غیرحضوری و مجازی در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و ۱۱ حوزه امتحانی دیگر در سراسر کشور برگزار شد.

در این مسابقه، طلاب ساکن قم در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر بانوان طلبه در حوزه‌های امتحانی استان‌های دیگر شامل اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، مازندران و یزد حضور یافته و به رقابت پرداختند.

برگزاری مسابقه علمی کوثر در ۱۲ حوزه امتحانی

سرکار خانم افتخار یوسفی در حاشیه برگزاری این مسابقه، عنوان کرد: هفتمین مسابقه علمی کوثر به صورت همزمان و به صورت حضوری در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و ۱۱ مرکز استانی برگزار شد و همه طلاب جاری ایرانی و بین الملل حضوری، غیرحضوری و مجازی در سطوح دو و سه می‌توانستند در این مسابقه شرکت کنند.

معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: بیش از ۳۰۰ داوطلب در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و بیش از ۳۰۰ داوطلب در حوزه‌های امتحانی دیگر به صورت همزمان در این مسابقه ثبت نام کردند.

یوسفی ادامه داد: این مسابقه در مقطع تحصیلی سطح دو در پنج رشته «صرف»، «نحو»، «احکام»، «فقه و اصول» و «عقاید و منطق» و در مقطع تحصیلی سطح سه در دو رشته «ادبیات عرب» و «فقه و اصول» برگزار شد.

مسابقه علمی کوثر یک المپیاد علمی بین طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است

معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد یک نشاط علمی در طلبه‌ها و افزایش شور و شوق برای مباحث علمی و انگیزه‌سازی بیشتر در آنها و هدف بسیار مهم این مسابقه، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای برتر است.

یوسفی با بیان اینکه مسابقه علمی کوثر یک المپیاد علمی بین طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها است، تأکید کرد: پس از شناسایی استعدادها، مورد حمایت قرار می‌گیرند و پذیرفته شدگان به عنوان استعداد برتر در اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر تشکیل پرونده می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان این مسابقه علاوه بر دریافت جوایز نفیس مادی، از امتیاز مثبت در پذیرش مقاطع تحصیلی بالاتر برخوردار خواهند بود.

معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان بیان داشت: این مسابقه برای هفتمین سال ویژه بانوان طلبه برگزار می‌شود که امید است سال‌های آینده نیز شاهد حضور حداکثری طلاب در این مسابقه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مطهری IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    نتایج کی اعلام میشه ؟ یک ماه از زمان برگزاری گذشته
  • کریمی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    همچنان نتایج اعلام نشده ...دو ماه از برگزاری گذشته
  • مظفری IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    هیچ حمایتی صورت نگرفت، نه تشکیل پرونده بعنوان نخبه صورت گرفت نه حتی جایزه نقدی. طلاب وقتشون هدر ندن