دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1083911
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران در جهان اسلام یک نعمت عظماست بنابراین تقویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واجب و تضعیف آن حرام محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشستی به مناسبت فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی با حضور جمعی از مسئولین معاونت‌های سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی با اشاره به بخشی از عملکرد های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران در کنار تامین امنیت مردم، برای امت اسلامی نیز در زمینه‌های متعددی همچون تولیدات نرم افزار و سخت افزار های نظامی، فرهنگی، سیاسی، توسعه و پیشرفت، امنیت و اقتصاد عملکرد های بسیار خوبی را به عمل آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: این نهاد مقدس در تمامی رخدادهایی که به ضرر کشور است همچون سیل، زلزله، مشکلات فرهنگی و سیاسی و محرومیت با عملکردی جهادی در جهت رفع این مشکلات وارد میدان می شود.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نعمت عظما در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران با عملکردهای خود نه تنها جغرافیای ملی را فعال مقلوب خود کرده بلکه در جهان اسلام نیز به عنوان یک نعمت عظما شناخته می شود بنابراین تقویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم و تضعیف آن حرام محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به برنامه هایی که شایسته است در هفته عقیدتی سیاسی در این استان برگزار شود افزود: برگزاری کلاس های فرهنگی برای خانواده ها، ارائه راهکارهایی برای تقویت هرچه بیشتر بسیج، انجام فعالیت های فرهنگی و بصیرت افزا، حمایت از گروه‌های جهادی و ارتقاء کتابخوانی در استان از مهمترین محور برنامه های این سپاه در هفته عقیدتی سیاسی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این نشست ضمن گرامیداشت شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی این سپاه گفت: بخشی از برنامه های مهم هفته عقیدتی سیاسی اجرای برنامه‌های معرفتی در حوزه عقیدتی و آثار آن در خانواده ها می باشد.

حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بیان کرد: دوره های تربیت فردی و خانوادگی توسط سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در استان قم برگزار شده است که تا به حال هزار و ۲۰۰ نفر از خانواده‌های بوشهری را اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان عقیدتی سیاسی در قم و مشهد، برگزاری میز مشاوره دینی، برگزاری جلسات اخلاق برای خانواده‌ها، برگزاری دوره های تقویت عالی برای بسیجیان بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان بوشهر می باشد که در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha