دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: خلیج فارس مرکز تولید فرهنگ و گسترش فرهنگ بوده و آب‌راهی است که همواره سیاسی بوده و در نظم نوین جهان نقش مهمی بازی می‌کند، بنابراین کشورهای این حوزه باید با نگاهی راهبردی به‌ دنبال استقلال و اثرگذاری شایسته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده و به این مناسبت همایش بزرگداشت روز ملی خلیج فارس امروز با حضور پژوهشگران، اساتید، دانشجویان و مسئولان استانی در سالن نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این همایش با اشاره به پیشینه استعماری چپاولگران برای تسلط بر منطقه خلیج فارس، اظهار داشت: نقش خلیج فارس و کشورهای پیرامون آن در نظم نوین جهان، بسیار پررنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: طراحی‌های کشورهایی که برای نظم نوین جهانی و کشورهای خلیج فارس برنامه دارند، بر چند پایه استوار است که عبارتند از دارا بودن اهداف اقتصادی، نگاه سیاسی و سلطه‌ای و اجرای مدیریت سیاسی و بسیار ویژه فرهنگی رسانه‌ای.

وی تأکید کرد: خلیج فارس مرکز تولید فرهنگ و گسترش فرهنگ بوده و آب‌راهی است که همواره سیاسی بوده و در نظم نوین جهان نقش مهمی بازی می‌کند، بنابراین کشورهای این حوزه باید با نگاهی راهبردی به‌ دنبال استقلال و اثرگذاری شایسته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha