پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره هزارشهید کارگری شمال استان اصفهان درکاشان

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه کارگران کتاب‌های شهدا را برای بالا بردن ایمانشان مطالعه کنند، گفت: در زندگی نامه شهید احمد نیرّی می‌خوانیم که آیت الله حق شناس به این جوان پانزده ساله اجازه داده بودند، موقعی که خودشان در روستای سار حضور نداشتند، او اقامه جماعت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، یادواره شهدای کارگری شمال استان اصفهان، شب گذشته با حضور سردار عروج، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه در کاشان، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در شرکت سایپا سیتروئن کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم اظهار داشت: روزی در دیدار با مادر شهیدان بارفروش از ایشان سوال کردم، چه کاری کرده‌ای که خداوند مشتری چهار فرزند شما شده است، که این پاسخ را شنیدم که: "شوهر من نان حلال به خانه آورده و خودم با حیا و عفت بودم که چهار فرزندم شهید شدند".

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه کارگران کتاب‌های شهدا را برای بالا بردن ایمانشان مطالعه کنند، گفت: در زندگی نامه شهید احمد نیرّی می‌خوانیم که آیت الله حق شناس به این جوان پانزده ساله اجازه داده بودند، موقعی که خودشان در روستای سار حضور نداشتند، او اقامه جماعت کند.

وی با بیان اینکه کارگران، در هر وضعیتی که هستند از امام زمان (عج) غافل نشوند، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در تمام اوقات شبانه روز و در همه حال دل‌هایمان را متوجه امام زمان(عج) کنیم تا به ما پناه بدهد.

مرثیه سرایی مداحان  اهل بیت (ع) ،  خاطره گویی سردار عروج ، مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران ،  تجلیل از خانواده معظم شهدا و ۴  هدیه  کمک هزینه سفر کربلای معلا  به خانواده شهدا  و به قید قرعه به مناسبت  هفته کارگر و  ۵ هدیه  کمک هزینه سفر کربلا به کارگران  از طرف شرکت  سایپا سیتروئن کاشان از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

کارگران با شهدا اُنس بگیرند

کارگران با شهدا اُنس بگیرند

کارگران با شهدا اُنس بگیرند

کارگران با شهدا اُنس بگیرند

کارگران با شهدا اُنس بگیرند

کارگران با شهدا اُنس بگیرند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha