دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابراهیم سعیدی

حوزه/ امام جمعه موقت دیّر گفت: سفر رئیس جمهور به سوریه برای جبهه مقاومت امیدبخش و برای کشورمان یک نوع پیروزی در عرصه سیاسی، اقتصادی بود و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی مهمی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی امام جمعه موقت دیّر امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیّر، اظهار داشت: انقلاب و راه و مکتب شهدای ما و شهید سلیمانی‌ها، همه برای زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) است.

وی افزود: اگر گاهی بر حل مشکلات معیشتی و زدودن فساد و فحشا تمرکز می‌شود، برای زمینه سازی ظهور است نه اینکه نسبت به حضرت بقیه الله(عج) و حکومت عدل ایشان غفلت می‌شود.

امام جمعه موقت دیّر با تبریک هفته معلم و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان، گفت: اکنون که مجموعه آموزش و پرورش آماده پیاده سازی آموزش‌های اسلامی در مدرسه است، نقشه راه تهیه و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به طور ملموس در مدارس دنبال شود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت معلمان در قبال تعلیم و تربیت دانش آموزان سنگین است، ابراز کرد: آموزش و پرورش در جریان کرونا مانند سایر دستگاه‌ها آسیب دید که باید جبران شود.

حجت الاسلام سعیدی با تبریک سالروز تشکیل هلال احمر، بیان کرد: هلال احمر در همه عرصه‌ها در سطح کشور و استان و شهرستان فعالیت‌های خوبی دارد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به سوریه، ابراز کرد: این سفر برای جبهه مقاومت امیدبخش و برای کشورمان یک نوع پیروزی در عرصه سیاسی و اقتصادی بود و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی مهمی داشت که امیدواریم تفاهم نامه‌ها اجرایی و مشکلات جامعه اسلامی مرتفع شود.

امام جمعه موقت دیّر با اشاره به کلنگ زنی پتروپالایش برزویه، گفت: این پروژه توسعه اقتصادی و اجتماعی خوبی خواهد داشت، اما از مسئولان می‌خواهیم از همین الان سهم اشتغال جوانان شهرستان دیّر مشخص شود و بدون تبعیض از همه نیروها استفاده شود.

وی افزود: شایسته نیست این صنایع با این همه ظرفیت اشتغالی که دارند، ایجاد شوند اما ما باز از بیکاری در شهرستان اظهار نگرانی نکنیم.

حجت الاسلام سعیدی عنوان کرد: مسئولین شهرستان دیّر نسبت به بکارگیری نیروهای شهرستان در صنایع مستقر در منطقه همت کنند و پیوست‌های اجتماعی قوی در کنار این صنایع ایجاد شود، تا ما دچار مشکل فرهنگی و اعتقادی و آسیب‌های اجتماعی نشویم.

وی با اشاره به سالروز خروج آمریکا از برجام، یادآور شد: براساس عزت ملی، مردم و مرزبندی روابط خارجی با دشمن، لازم بود در پی عهدشکنی آمریکا، ما هم نسبت به کاهش تعهدات خود اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران هیچ وقت از دشمن نهراسیده و با موضع حکیمانه و انقلابی اقدام خواهد کرد و دشمنان را ناکام خواهد گذاشت و لذا به این نتیجه رسیده‌ایم که با هر کشور و دولتی که مسیرش ظلم باشد، مذاکره نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha