سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: راهیان نور از مصادیق «جهاد تبیین» و حضور دهه هشتادی ها در یادمان عملیات ظفرمند « بازی دراز» اُمید آفرین است.

حجت الاسلام صادق ایرانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با گرامیداشت سالروز عملیات ظفرمند «بازی دراز» گفت: حضور مردم با بصیرت و ولایت مدار در یادمان شهدای بازی دراز نشان از وفاداری به اسلام، تبعیت از امامین انقلاب و ادامه راه شهدا است.

وی افزود: به رغم سمپاشی رسانه های ضد انقلاب و جریان نفوذ در فضای مجازی، حضور خانواده ها از برجستگی های مراسم یادبود راهیان نور «بازی دراز» بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه حوادث تلخ و شیرین پس از انقلاب اسلامی نیاز به تبیین و روشنگری برای نسل جوان دارد، گفت: پشت پرده حادثه طبس، کودتاهای نوژه، خیانت خواص در دفاع مقدس، فتنه های رنگین اگر به درستی بیان شود، نسل جوان را در برابر «ویروس نا اُمیدی» واکسینه می کند.

حجت الاسلام ایرانی اظهار در خصوص کار ارزشمند آمر به معروف و ناهی از منکر « شهید غیرت»، اظهار کرد: در عین حالی که ضد انقلاب با عقده گشایی نمی خواهد کار «شهید الداغی» جلوه اسلامی داشته باشد، لکن او دفاع از مظلوم و مبارزه با مفسده های اخلاقی و هنجارشکنی نشان از غیرت دینی دارد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن هیچگاه دست از دشمنی و شیطنت با اسلام، انقلاب اسلام و نسل جوان بر نمی دارد، اما باید نهادهای فرهنگی و کسانی که صاحبان قلم و اندیشه هستند، با «جهاد تبیین» از نظام اسلامی حراست کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha