دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از «رادیو اینترنتی پاسخ» مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه

حوزه/ آیین رونمایی از سامانه رادیو پاسخ با حضور قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین رونمایی از سامانه رادیو پاسخ که به همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات(حوزه‌های علمیه) تهیه شده است، برگزار شد.

در ابتدای این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها برگزار شد، شاهد قرائت آیاتی از قرآن کریم بودیم.

سپس حجت الاسلام والمسلمین پورامینی رئیس مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات ضمن عرض خیرمقدم، اظهار کرد: این مجموعه در مقایسه با سایر پاسخ‌کده‌های استانی پیشرفت‌های خوبی داشته است.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها، خاطرنشان کرد: پاسخ به شبهات مردم موجب آرام شدن فکر و اندیشه آن‌ها می‌شود، درنتیجه این سامانه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
همچنین حجت الاسلام دریاباری مدیر چندرسانه‌ای مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات مطرح کرد: سامانه رادیو پاسخ در قالب‌های صوت، پادکست، کلیپ صوتی کوتاه، سخنرانی‌ها و... راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های صوتی نیز در حال تهیه و بارگزاری در این سامانه است، عنوان کرد: معرفی سامانه رادیو پاسخ با ظرفیت و قابلیت جذب مراکز همسو، بخش ویژه، آرشیو سخنرانی‌های ویژه و سابق با محوریت پاسخ به شبهات درحال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha