دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان گفت: خوداتکایی و خودباوری در زمینه بهداشت، درمان و سلامت و سطح خدمات عمومی حوزه سلامت در جامعه امروز قابل قیاس با دوران طاغوت نیست.  

به گزارش خبرنگار حبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در همایش اختتامیه هفته سلامت و در جمع فعالان حوزه درمان و سلامت استان، اظهار داشت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف جهانی، آموزش و معرفی پزشکان مطرح و سرآمد به دنیاست که موجب افتخار کشور هستند.

استاندار همدان افزود: پیشرفت علمی کشور و کسب رتبه‌های برتر در سطح جهان، نتیجه تربیت نیروی انسانی متخصص در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت و درمان است.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات مثبت و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بیان شود و این همان جهاد تبیین مورد نظر رهبری است، اظهار کرد: خوداتکایی و خودباوری در زمینه بهداشت، درمان و سلامت و سطح خدمات عمومی حوزه سلامت در جامعه امروز قابل قیاس با دوران طاغوت نیست.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بیمارستان‌های اکباتان، ملایر و رزن و مرکز جامع سرطان در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود و این نشان از توجه ویژه دولت به حوزه سلامت دارد، خاطرنشان کرد: بیمه سلامت عمومی برای‌ دهک‌های درآمدی یک تا چهار جامعه رایگان و تمرکز دولت سیزدهم بر بیمه سلامت همگانی است.

وی با تأکید بر اینکه سلامت روان باید در کنار سلامت جسم مورد توجه باشد، گفت: اگر فردی در حالت استیصال روانی قرار گیرد، این حالت باعث آسیب به جسم او نیز خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در سال‌های فراگیری ویروس منحوس کرونا در کشور، پرستاران، پزشکان و کادر درمان با ایثار و فداکاری از زندگی و سلامت مردم حفاظت کردند، یادآور شد: همه ما قدردان زحمات کادر درمان، پزشکان، پرستاران و دیگر متخصصان این حوزه هستیم که برای نجات جان مردم از جان خود گذشتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha