یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دیدار عشایر شهرستان شوشتر با نماینده ولی فقیه در خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه صمیمیت و همدلی بین اقوام وجود دارد، اظهار کرد: نکته مهم «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» است چراکه مسأله گویش و قومیت بین عزیزان فاصله ایجاد نمی کند و این از برکات اسلام و تشیع است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، عشایر غیور عرب و لر شهرستان شوشتر در قالب کاروان راهیان نور مرقد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

این دیدار نخست با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان آغاز شد و در ادامه امام جمعه شهر شرافت شهرستان شوشتر نیز گزارشی از سفر عشایر در قالب کاروان راهیان نور به مرقد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ارائه کرد.

در این دیدار عشایرعرب و لر شهرستان شوشتر با قرائت سرودهای حماسی و دینی به تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام راحل پرداختند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه صمیمیت و همدلی بین اقوام وجود دارد، اظهار کرد: نکته مهم «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» است چراکه مسأله گویش و قومیت بین عزیزان فاصله ایجاد نمی کند و این از برکات اسلام و تشیع است‌.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: اولیای الهی از صبح عید سعید فطر مراقبه خود را شروع می کنند. از تمام جوارح و جوانح خود مراقبت می‌کنند تا آلوده به گناه نشوند. یک ماه عبادت در ماه تمرین و عبودیت است و به همین دلیل سرمایه ای که خداوند متعال به انسان داده باید آن را حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه تمام افتخارات انبیا، امامان و اولیای الهی تکیه کردن به خداوند متعال، خالق عالم هستی است، ادامه داد: خداوند متعال هم سبب ساز است و هم سبب سوز. در عالم هستی همه چیز براساس اراده خداوند متعال قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به سپری کردن بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: رسیدن به قله های اوج و ترقی بدون سختی امکان پذیر نیست. دشمنان نمی داند به غیر از محاسبات سیاسی، محاسبات دیگری هم وجود دارد. کسی که تکیه گاه او خداوند متعال باشد، پیروز نهایی خواهد بود.

وی با اشاره زندگی حاج قاسم، اظهار کرد: بزرگ‌ترین امتیاز حاج قاسم توکل به خداوند متعال بود. تمام ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی را ببینید که دشمنان باوجود توطئه‌ها و دسیسه ها نتوانستند نتیجه ای به دست بیاورند.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه ۶ سوره شرح مبنی براینکه «إِنَّ مَعَ ٱلعُسرِ یُسرا»، خاطرنشان کرد: قطعا خداوند متعال اگر بستر و زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم ‌کند، سختی نیز در مسیر آن وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان خوزستان، عنوان کرد: ۲۱ مسأله از رئیس جمهور مطالبه شد که مهم ترین آنها در زمینه های "اشتغال" و "مسکن" است که در حال پیگیری آنها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha