چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر

حوزه/ فرماندار دیّر گفت: شهرستان دیّر ظرفیت‌ها و مفاخر بزرگی در حوزه‌های مختلف فرهنگ دارد که باید از رهگذر برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های بزرگ، آنها را به جامعه و به‌ویژه دانش آموزان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیّر عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر، اظهار داشت: با روحیه جهادی و برنامه ریزی درست، ضعف‌های‌ فرهنگی را می‌توانیم جبران کنیم.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی توطئه دشمن است و دشمن روی مسئله فرهنگ سرمایه گذاری ویژه‌ای کرده است، البته مردم ما از اول انقلاب نشان دادند که از تهدیدها فرصت سازی می‌کنند.

فرماندار شهرستان دیر با تأکید بر ضرورت افزایش اعتبارات حوزه فرهنگ و جوانان، یادآور شد: همه ما در مبارزه با برنامه‌های ضدفرهنگی دشمن، باید سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی در حوزه فرهنگ و ارشاد شهرستان دیّر با شدت ادامه پیدا کند، گفت: اولین مولفه موفقیت در کارها، همدلی و هم افزایی و مؤلفه دوم موفقیت، مجاهدت و پیگیری در همه امور است.

باربرز، با بیان اینکه با توجه به اعتبارات اندک دولت و فراوانی تقاضاها، همه به ویژه دهیاران و شهرداران و شوراها در جذب اعتبارات بخش خصوصی تلاش کنند، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف به ویژه زیرساخت‌ها در شهرستان عقب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دیّر ظرفیت‌ها و مفاخر بزرگی در حوزه‌های مختلف فرهنگ دارد که باید از رهگذر برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های بزرگ، آنها را به جامعه و به‌ویژه دانش آموزان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha