شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره 365 شهید کارگر شهرستان آران و بیدگل

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه روا نیست مدیری در سنگری باشد که خدمت به مردم را فراموش کند، گفت: افتخار هر مدیری باید نوکری مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حمیدرضا الله بداشتی، رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور شب گذشته در یادواره ۳۶۵ شهید کارگر شهرستان آران و بیدگل که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد به وجود ۱۴هزار شهید جامعه کارگری کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۴۰۰ نفر از شهدای جامعه کارگری به استان اصفهان و ۳۶۵ نفر نیز به شهرستان آران و بیدگل اختصاص دارد.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور ضمن گرامی داشت هفته بسیج سازندگی، به دیدار جامعه کارگری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار فرمود «کارگران عزیز ، شریف و بصیر کشورمان وفادارترین قشر به جامعه اسلامی بوده اند».

وی با بیان اینکه کارگران عزیزمان در زمان جنگ علیرغم عیار بار بودن با رها کردن خانواده هایشان برای دفاع از وطن و برقراری امنیت همزمان در سنگر تولید در جبهه های جنگ حضور یافتند، گفت: قشر کارگر به عنوان وفادارترین اقشار جامعه اسلامی ایران مجاهدانه در پیچ های سخت تاریخی در کنار مردم خوش درخشیدند.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه قشر فهیم و بصیر کارگر علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی خطوط خودش را از دشمن جدا کرد، ادامه داد: فشار اقتصادی مانع حضور کارگران سخت کوش کشورمان در سنگر تولید و جبهه های نبرد با دشمن نشد.

بداشتی تصریح کرد :قشر کارگر با زدن دست رد به سینه ایادی استکبار جهانی به دشمنان فهماند که کارگر بصیر، انقلابی و نجیب کشورمان پشت سر ولایت است و سنگر تولید را رها نخواهد کرد و اجازه نمی دهد با از کار افتادن چرخه های تولید دشمن شاد شود.

وی تصریح کرد: کارگران به کمک مدیران انقلابی تمام تلاش خودشان را برای عملیاتی نمودن شعار «مهار تورم و افزایش تولید» و به گردش در آوردن چرخ های تولید به کار گرفته اند .

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه شهدا به ما آموختند که دفاع مقدس بهترین روشی است که می تواند در عرصه اقتصاد مقاومتی هم کارساز باشد، اظهار کرد: امروز آرایش اقتصادی کشور بایستی آرایش ۸ سال دفاع مقدس بشود تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

بداشتی به نقش جهادی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در عرصه دیپلماسی اشاره و تصریح کرد: این شهید عزیز به ما آموخت که در میدان دیپلماسی و نبرد هم می شود قوی ترین، امتی ترین و ولایی ترین بود.

وی با بیان اینکه امروز جوانان ما صاحب مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند، گفت: اگر نبود رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمندگان و نیروهای مقاومت امروز داعشیانی که در یک روز در عراق ۱۷۰۰ دانشجوی رشته خلبانی بی گناه را سربریدند و به زنان ایزدی تجاوز کردند بر ما چیره می شدند.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه مدافعین حرم مانع حضور دشمنان در کشورمان شدند، خاطرنشان کرد: اگر رشادت های شهدای مدافع حرم، سلامت، امنیت و غیرت نبود امروز شاهد امنیت در جامعه و عرصه اقتصادی کشور نبودیم.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور با بیان اینکه روا نیست مدیری در سنگری باشد که خدمت به مردم را فراموش کند، گفت: افتخار هر مدیری باید نوکری مردم باشد .

میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان هم هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها دانست و ابراز داشت: یادواره شهدا با هدف بزرگداشت نام و یاد شهدا و ایثارگران برگزار می شود تا ضمن یادآوری خاطرات شهدا از ارزش های آنها در پویایی جامعه بیش از پیش استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha