چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: مسئولان برای تحول این استان در راستای پیشرفت و آبادانی، برنامه‌ریزی های لازم و تلاش جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام المسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مشکلات بسیاری دارند، اظهار داشت: باید برای حل مشکلات بیکاری و تورم در استان لرستان تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

وی با بیان اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: مسئولان برای تحول این استان در راستای پیشرفت و آبادانی، برنامه‌ریزی های لازم و تلاش جهادی داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه راه اندازی و احیا صنایع تولیدی و راکد استان به دست مسئولان کشوری باز می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی از گذشته تاکنون هرگونه تلاشی را برای راه اندازی صنایع راکد انجام داده، اما به نتیجه نرسیده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه سرمایه گذارانی که قادر به توسعه صنایع در لرستان نیستند باید خلع ید شوند، تصریح کرد: سرمایه گذارانی هستند که میلیون‌ها دلار و یورو برای ایجاد و تکمیل واحدهای تولیدی در استان از دولت گرفته‌اند، اما قادر به توسعه صنایع نیستند و لذا ضروری است تا خلع ید شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی، مدافع ارزش‌های اسلامی و عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: درخت پهناور و کهن اسلام و انقلاب، در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی هرگز با سخنان نسنجیده و نفوذ دشمن قطع نخواهد شد، چرا که بانوان مسلمان در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های فرهنگی دشمن بیدار و بصیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، یادآور شد: ایران دارای ادبیات پر افتخاری است و نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به پاسداشت زبان فارسی تأکید دارد.

وی با اشاره به سالروز لغو تاریخی امتیاز تنباکو توسط میرزا حسن شیرازی و لغو قانون ننگین قضایی آمریکایی در دوران طاغوت، خاطرنشان کرد: روحانیت پیوندی مستحکم با مردم داشته و دارند و حتی در آن دوران فتوای میرزا حسن شیرازی در درون دربار هم نفوذ داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha